اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال صعود میکند چون فتح‌الله‌زاده نیست!


محمد رویانیان می گوید اگر نبود او باعث بردهای پرسپولیس است ، باید استقلال را از حالا صعود کرده دانست چون مدیرش را به همراه ندارد!

خبرآنلاین: محمد رویانیان می گوید اگر نبود او باعث بردهای پرسپولیس است ، باید استقلال را از حالا صعود کرده دانست چون مدیرش را به همراه ندارد!

 محمد رویانیان با دیدن حرفهای فتح الله زاده درباره نقش غیبت او در موفقیت های پرسپولیس نمی تواند خنده اش را کنترل کند و می گوید:« خدایی اش عجب آدم با مزه ای است این آقای فتح الله زاده . از هیچ چی هم برای خودش کری می سازد! (خنده) اگر این طور باشد که او گفته باید من هم از همین حالا صعود استقلال را به دور بعد بازی های آسیایی تبریک بگویم چون این طور که شنیدم او به همراه استقلال نرفته و پس آنها حتما بازی را در نبود حاجی می برند!»

رویانیان البته بعد از این شوخی با مدیر همتایش که این روزها رابطه سینوسی رفاقت شان در بالاترین حدش است ، برای استقلال در میدان آسیایی اش آرزوی موفقیت می کند و درباره بازی تیم خودش هم می گوید:« خدا را شکر بچه ها روند رو به رشدی دارند. امیدوارم که روز به روز بهتر شوند. تیم خوبی داریم و امیدوارم که امسال بتوانیم اتفاقات تلخ قبلی را جبران کنیم.»


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده و درخواست جالبش از هواداران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال



 

 

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال

 

سرپرست باشگاه استقلال مخالف جدایی سرپرست این تیم و پیوستن به تیم دسته اولی همیاری اراک است.

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراک و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده که علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاکره است.

فتح الله زاده گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاکراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نکرده است.