اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استخر جعلی در ‍ژاپن (+عکس)



اخبار گوناگون - استخر جعلی در ‍ژاپن (+عکس)

در موزه هنر معاصرشهر کانازاوا ژاپن استخری وجود دارد که در نگاه نخست این احساس را ایجاد می کند که کسانی که در استخر غوطه ورند، نه تنها با لباس در کف استخر قدم می زنند که به راحتی نفس هم می کشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه های خبری ، این استخر شنا در سال 2004 توسط یک هنرمند آرژانتینی برای سرگمی مراجعه کنندگان موزه طراحی و ساخته شده است .

در واقع روی این استخر را با شیشه ای شفاف پوشانده اند و ترکیب موجی شکل لایه نازک آبی که روی شیشه قرار دارد و دیواره های آبی رنگ ، بیننده را فریب می دهد که این استخر مملواز آب است.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,استخر شیشه ای

 
تنها زمانی که به طبقه زیرین موزه نرفته اید و به نوعی در داخل استخر قرار نگرفته اید شاید متوجه واقعیت نشوید.

اخبار گوناگون - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
استخر ویژه فیل ها در ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استخر چای سبز و نوشابه در ژاپن! +عکس


حوضچه های آب گرمی هم وجود دارد که شاید کسی دلش نخواهد در آنها شنا کند. یکی از این مدل جکوزی ها استخرهای نوشیدنی در ژاپن وجود دارد.

نامه نیوز: حوضچه های آب گرمی هم وجود دارد که شاید کسی دلش نخواهد در آنها شنا کند. یکی از این مدل جکوزی ها استخرهای نوشیدنی در ژاپن وجود دارد.

بعید به نظر می رسد در دنیا کسی وجود داشته باشدکه از چند دقیقه نشستن در یک حوزچه آب گرم لذت نبرد. به غیر از آرامش بسیار دلپذیری که در این شرایط به انسان دست می دهد، علم پزشکی ثابت کرده که چند دقیقه شنا در یک حوزچه آب گرم و یا به اصطلاح جکوزی، می تواند به درمان درد مفاصل یا کوفتکی های بدن کمک کند.

استخر چای سبز و نوشابه در ژاپن!+عکس

در این میان البته حوضچه های آب گرمی هم وجود دارد که شاید کسی دلش نخواهد در آنها شنا کند. یکی از این مدل جکوزی ها استخرهای نوشیدنی در منطقه «هاکونه»، ژاپن است!

شاید باورش کمی سخت باشد اما در این منطقه 25 حوضچه گرم وجود دارد که البته در آنها به جای آب از نوشیدنی های مختلف نظیر چای سبز، نوشابه، شربت های میوه، شیرعسل، شیر قهوه، نسکافه و... استفاده شده است.

شنا کردن در خوراکی های خوشمزه به نظر جذاب نمی آید. خیلی از مردم هستند که دوست ندارند بدن آنها نوچ و چسبناک بشود اما به هر حال این حوضچه ها تعداد بسیار زیادی مشتری داشته و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.