اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدحام در صرافی‌ ها برای فروش دلار


فضای مثبت ایجادشده در اقتصاد کشور که نتیجه تاثیرات روانی مذاکرات اخیر در آلماتی قزاقستان محسوب می‌شود، تقاضا برای فعالیت‌های دلالی در کشور را کاهش داد.

 روزنامه آرمان: فضای مثبت ایجادشده در اقتصاد کشور که نتیجه تاثیرات روانی مذاکرات اخیر در آلماتی قزاقستان محسوب می‌شود، تقاضا برای فعالیت‌های دلالی در کشور را کاهش داد.

به همین سبب مردمی که در ماه‌های اخیر به امید کسب سود اقدام به خرید و نگهداری دلار کرده بودند، برای فروش دلارهای خود به صرافی‌ها مراجعه کرده‌اند.

مشرق نوشت، قبل از این مذاکرات قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده قیمتی 3750 تا 3800 تومان خرید و فروش می‌شد.

 اما دیروز برخی از صرافی‌ها خرید را متوقف و سایت‌هایشان را غیرفعال کرده‌ و با قیمت 3500 فقط فروشنده هستند و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده روند کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ادامه پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
میانگین فروش نرخ دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدحام در صرافی‌ها برای فروش دلار



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ازدحام در صرافی‌ها برای فروش دلار 

شنیده شد که فضای مثبت ایجادشده در اقتصاد کشور که نتیجه تاثیرات روانی مذاکرات اخیر در آلماتی قزاقستان محسوب می‌شود، تقاضا برای فعالیت‌های دلالی در کشور را کاهش داده و به همین سبب مردمی که در ماه‌های اخیر به امید کسب سود اقدام به خرید و نگهداری دلار کرده بودند، برای فروش دلارهای خود به صرافی‌ها مراجعه کرده‌اند.

مشرق نوشت؛ قبل از این مذاکرات قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده قیمتی 3750 تا 3800 تومان خرید و فروش می‌شد، اما دیروز برخی از صرافی‌ها خرید را متوقف و سایت‌هایشان را غیرفعال کرده‌ و با قیمت 3500 فقط فروشنده هستند و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده روند کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ادامه پیدا کند./آرمان