اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارسلان کاظمی به پتروشیمی پیوست


ارسلان کاظمی برای یک فصل به تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر پیوست.

ایسنا: ارسلان کاظمی برای یک فصل به تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر پیوست.

ارسلان کاظمی لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران که در درفت 2013 NBA به تیم فیلادلفیا پیوست برای یک فصل با تیم پتروشیمی به توافق رسید و در فصل آینده لیگ برتر ایران برای این تیم جنوبی به میدان خواهد رفت.

ارسلان کاظمی در گفت و گو با ایسنا این خبر را تایید کرد و از زمان آمدنش به ایران خبر داد. پتروشیمی ماهشهر فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی قهرمان ایران شد و حالا با هدایت همین مربی برای فصل آینده لیگ برتر آماده می شود و در کنار ارسلان کاظمی با حامد آفاق نیز به توافق رسیده است.


ویدیو مرتبط :
نوروز با ارسلان کاظمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسلان کاظمی به تیم ملی بسکتبال پیوست


ارسلان کاظمی به جمع ملی‌پوشان بسکتبال در چین اضافه شد.

ایسنا: ارسلان کاظمی به جمع ملی‌پوشان بسکتبال در چین اضافه شد.

ارسلان کاظمی امروز به اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ووهان اضافه شد. ملی‌پوش بسکتبال ایران که در لیگ تابستانی NBA بود و با تیم فیلادلفیا تمرین می‌کرد قرار بود یک روز قبل از آغاز مسابقات به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که حالا بعد از دو مسابقه به چین رسیده‌است.

تیم ملی ایران در روز نخست مسابقات ژاپن را شکست داد اما در بازی دوم برابر چین مغلوب شد.

تیم ملی بسکتبال ظهر امروز ساعت 13:45 برابر اندونزی به میدان می‌رود.