اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارسال پارازیت در برج میلاد نداریم


هیچگونه تجهیزات ارسال پارازیت در برج میلاد نصب نشده است زیرا اگر این تجهیزات در برج میلاد وجود داشت به تجهیزات مخابرات صدمه وارد می‌کرد.

مهر:  مدیرعامل برج میلاد گفت: هیچگونه تجهیزات ارسال پارازیت در برج میلاد نصب نشده است زیرا اگر این تجهیزات در برج میلاد وجود داشت به تجهیزات مخابرات صدمه وارد می‌کرد.

 فرزاد هوشیار در نشست خبری با بیان اینکه ارسال پارازیت‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح شد، گفت: زمانی که به برج میلاد آمدم برای خودم هم جای سوال داشت که آیا این تجهیزات در برج نصب شده است اما پس از بازدید هیچ تجهیزاتی از این دست دیده نشد و امکان بازدید برای شما نیز فراهم است.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص عدم کیفیت صدا و تصویر در بالکن‌ سالن همایش‌های میلاد گفت: ما بهترین تجهیزات صدا و تصویر را برای برج خریداری کرده‌ایم اما عدم آکوستیک سازی سالن سبب شد صدا با کیفیت واقعی پخش نشود.

 این مشکل در حال حاضر برطرف شده است. البته در تمامی سالن‌های بزرگ تئاتر و سینمایی نیز نقطه کور وجود دارد اما برای افزایش کیفیت صدا و تصویر بودجه‌ جداگانه‌ای از محل درآمدهای برج از شورا درخواست کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.


هوشیار در مورد هزینه‌های نگهداری برج میلاد گفت: برج میلاد 500 تا 600 میلیون هزینه نگهداشت دارد که در آمدهایش دو برابر آن است و با احداث فعالیت‌های جانبی آن مانند محوطه اسبدوانی و بهره برداری از طبقه تجاری آن بر این درآمدها نیز افزوده می‌شود و ما پول ساخت این سازه را به خزانه شهرداری از محل کسب همین درآمدها باز می‌گردانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی برج میلاد گفت: سند فرهنگی و راهبردی برج میلاد تهیه شده و به زودی به شورا ارایه می‌شود. تمامی فعالیت‌های فرهنگی برج بدون سلیقه مدیریت شود.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری عید نوروز برج میلاد گفت: در حال حاضر روزانه 500 تا 2 هزار نفر از برج بازدید می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم برای نوروز 100 هزار نفر بازدید کننده داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازدید برای تمامی خبرنگاران در ایام نوروز رایگان است. همچنین 80 غرفه فرهنگی هنری در محوطه برج میلاد احداث می‌شود و نمایشگاهی از زندگی اقوام ایرانی و آیین‌های گوناگون در کشورهای فارسی زبان برپا می‌شود. 


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برج میلاد پارازیت ارسال می کند؟


کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاههای مخابراتی مخدوش می شود به همین دلیل ارسال پارازیت از برج میلاد امکانپذیر نیست.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل برج میلاد در واکنش به شائبه هایی در مورد ارسال پارازیت از برج میلاد گفت: کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاههای مخابراتی مخدوش می شود به همین دلیل ارسال پارازیت از برج میلاد امکانپذیر نیست.

فرزاد هوشیار پارسیان در نشست خبری که در گنبد آسمان برج میلاد برگزار شد با اشاره به اقداماتی که در برج میلاد انجام شده است گفت: راه اندازی باشگاه پینت بال، برگزاری نمایشگاهی از غذاهای استانهای کشور در تپه های مشرف بر برج میلاد، افتتاح موزه سکه در تراز 292 و افتتاح موزه شهرداری تهران در تراز 261 برج میلاد در سه بخش تاریخچه، اقدامات و هدایا طراحی شده است که اجرایی می شود.

مدیر عامل برج میلاد در مورد اجرای فاز دوم برج میلاد بیان کرد: خاکبرداری کار آغاز شده و در قالب یک برنامه پنج ساله دو هتل و یک مرکز تجارت جهانی ایجاد خواهد شد.

هوشیار پارسیان در پاسخ به این سئوال که هم اکنون وضعیت رستوران گردان برج میلاد چگونه است و آیا به طور کلی تعطیل شده، گفت: در حال حاضر می توان به صورت مناسبتی از رستوران گردان برج استفاده کرد و شهروندان می توانند سفارش استفاده از رستوران وی آی پی را بدهند.

وی در مورد بهره برداری از سازه راس برج میلاد، بیان کرد:در حال حاضر سازه تمام طبقات به جز طبقه تلویزیونی که هم اکنون آنتن های تلویزیون در آنجا مورد استفاده قرار گرفته به بهره بردار تحویل داده شده و شرکت یادمان سازه تنها ماموریت نصب آنتن های دکل را به سفارش صدا و سیما عهده دار است.

هوشیار در پاسخ به این سئوال که شائبه هایی در مورد ارسال پارازیت از برج میلاد در شهر تهران وجود دارد، گفت: کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاه های مخابراتی مخدوش می شود و ارسال پارازیت ازبرج میلاد امکان پذیر نیست.

مدیرعامل برج میلاد در پاسخ به اینکه استقرار نیروی انتظامی و گشت ارشاد کنار مکانهای برگزاری کنسرت در برج میلاد با هماهنگی برج به انجام رسیده یا خیر، عنوان کرد:این مکان یک مکان عمومی است و نیروی انتظامی و گشت ارشاد می تواند در این مکان عبور و مرور کند.

وی در ادامه در مورد بحث هزینه های نگهداشت برج میلاد اظهار کرد: تمامی بودجه نگهداری از برج و بخشی از بودجه تاسیس توسط درآمدهای خود برج میلاد تامین می شود و خوشبختانه با تاسیس پل کابلی بخشی از مشکلات دسترسی حل شده است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنانش در مورد بحث تحریم ها و انجام فایننس فاز دوم بیان کرد: تحریم ها و تورم در تمام بخش های عمرانی تاثیر گذار بوده و بحث فاینانس فاز دوم توسط بنیاد تعاون ناجا به عنوان سرمایه گذار و مجری کار به انجام می رسد.