اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزش سواری هوندا مدل 2016 اعلام شد/ جدول قیمت ها



 گمرک در بخشنامه‌ای ارزش اتومبیل‌های سواری هوندا مدل 2016 را اعلام کرد.

گمرک طی بخشنامه‌ای ارزش انواع مدل سواری هوندا مدل 2016 ساخت کره جنوبی به نمایندگی شرکت مربوطه را به تفکیک ارزش بدون در نظر گرفتن هزینه‌های حمل و نقل، هزینه حمل بر کشتی و مجموع آن محاسبه و اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است که در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه 583 در تاریخ سوم شهریور 1394 کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش انواع مدل سواریهای Hyundai سال 2016 ساخت کره جنوبی به نمایندگی شرکت مربوطه به شرح جدول ذیل ارسال می‌شود.

مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های وارداتی مربوطه باتوجه به ارزشهای اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل انجام گیرد.

قیمت‌های اعلام شده بدون در نظر گرفتن شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، نوسازی خوردوهای فرسوده و نوسازی ناوگان آمبولانس کشور و ... محاسبه شده است.

قیمت‌های این جدول به دلار امریکا است.

اخبار,اخباراقتصادی, قیمت خودرو

 اخبار  اقتصادی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
هوندا پایلت مدل 2016 ارتقا می یابد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت میتسوبیشی‌های مدل 2016 اعلام شد



اخبار,اخباراقتصادی,میتسوبیشی

گمرک طی بخشنامه، نحوه ارزش‌گذاری خودروهای میتسوبیشی مدل سال 2016 را در گمرکات کشور مشخص کرد.

  بر اساس این اطلاعیه، گمرک ایران با توجه به قانون خودرو و صورت‌جلسه کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به قیمت‌گذاری خودروهای میتسوبیشی مدل و ساخت سال 2016 ساخت کشور ژاپن به نمایندگی شرکت مربوطه کرد.

قیمت‌های نهایی گمرکی در نظر گرفته شده در این بخشنامه با محاسبه هزینه حمل و نقل تا مرز است، اما باید در نظر داشت که تمامی این ارزش‌ها بدون در نظر گرفتن شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، نوسازی خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان آمبولانس کشور و ... محاسبه شده است.

به این ترتیب، طبق بخشنامه اخیر گمرک ارزش هر دستگاه خودروی سواری Mitsubishi مدل میراژ (mirage) معادل 10500 دلار و هر دستگاه میتسوبیشی مدل اوتلندر (OUTLANDER) معادل 25500 دلار است.


 اخبار اقتصادی -  ایسنا