اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزان ترین و گران ترین هدایای احمدی نژاد


دومین مرحله فروش خیریه هدایای رئیس جمهوری دیروز با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیرین و نیکوکاران در کاخ سعدآباد سالن حافظیه برگزار شد.

مجله مهر: دومین مرحله فروش خیریه هدایای رئیس جمهوری دیروز با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیرین و نیکوکاران در کاخ سعدآباد سالن حافظیه برگزار شد.

در این مراسم 15 قلم از هدایای رئیس جمهور به حراج گذاشته شد.

ارزان ترین قلم از هدایای رئیس جمهور که دیروز به فروش رسید، اولین هدیه ای بود که حراج شد.

خودنویسی با برند (MONT BLANC)  که طراحی خاص اش به نوعی سمبل فیلم «عصر جدید» اثر چارلی چاپلین است. این خودنویس به مبلغ یک میلیون و 350 هزار تومان به فروش رفت.



اما گران ترین مورد حراج رفته در حراجی دیروز هم آخرین قلم از هدایای ریاست جمهوری بود. یک سرویس طلای سفید با زمرد بسیار سنگین  شامل گردنبند، دستبند، گوششواره و انگشتر هدیه‌ای بود که توسط یکی از خیرین به مبلغ 220 میلیون تومان خریدار شد.
 
سال گذشته در اولین مرحله از فروش هدایای ریاست جمهوری،22 قلم از هدایا به مبلغ 430 میلیون تومان به فروش رفت .


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد هدایای خود و جواهرات همسرش را به نفع سازمان بهزیستی فروخت



 

 

جواهرات همسر احمدی نژاد,مزایده هدایای شخصی احمدی نژاد

 

 

دولت - رئیس جمهور یک مزایده دیگر به نفع سازمان بهزیستی برگزار کرد.به گزارش خبرآنلاین سال گذشته رییس جمهور خودرو پژو 504 خود را به مزایده گذاشت. این‌بار او بخشی از هدایای شخصی خود و همسرش نظیر ساعت، جواهرات و خودنویس را تحت عنوان پرهیز از تجمل‌گرایی به مزایده گذاشت.

 

این مزایده همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز انجام شد و آنطور اعلام شد عواید آن که مبلغی در حدود 115 میلیون تومان است که صرف مددجویان سازمان بهزیستی شده است. روال مزایده هم به این گونه بوده است که کسانی که قصد شرکت در آن را داشته‌اند باید اول ودیعه گذاری می‌کردند و ودیعه آن‌ها هم غیر قابل عودت بوده است.

پیش از این رییس جمهور بالغ بر 52 قلم از هدایای شخصی خود را که از سوی مقامات سایر کشورها به وی و همسرش اعطا شده بود به سازمان بهزیستی بخشیده بود که در این مرحله از مزایده بیست قلم از آن‌ها به فروش رسید.  این هدایا که توسط کارشناسان دادگستری قیمت‌گذاری شده است، به هیچ وجه جنبه تاریخی و ملی ندارند ..../خبرآنلاین