اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای عرب ست: از تهران و مراغه علیه شبکه الجزیره، پارازیت فرستاده می شود



 

 

شرکت عرب ست ,شبکه الجزیره

 

شرکت عرب ست ارائه کننده خدمات پخش شبکه های ماهواره ای در بیانیه ای مدعی شد ایران بر روی برنامه های شبکه الجزیره، پارازیت ارسال می کند.

به نقل از رویترز، یک مقام مسئول در شبکه الجزیره هم که خواست نامش اعلام نشود گفت که معتقد است دلیل ارسال پارازیت، پوشش حوادث سوریه توسط این رسانه است. شبکه های دیگری نیز با پارازیت مواجه شده اند.

عرب ست توضیح داده پارازیت ها علیه برنامه های الجزیره از دو منطقه در ایران ارسال می شود. نخست منطقه ای در غرب تهران و دوم منطقه ای در نزدیکی شهر مراغه شمال غربی ایران است.

رویترز گفته است که نتوانسته است با مقاماتی از عرب ست یا دولت ایران در این باره تماس بگیرد.

شبکه الجزیره در راس رسانه هایی است که حوادث سوریه را پوشش می دهد. سوریه از فروردین گذشته تاکنون با موجی ازاعتراضات داخلی روبه رو است که با سرکوب شدید نیروهای دولتی روبه رو شد.

براساس آمارهای سازمان ملل متحد تاکنون 5500 نفر از غیرنظامیان در سوریه در این سرکوب ها، کشته شدند.

معترضان ومخالفان در سوریه خواهان کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور این کشور از قدرت و پایان حکمرانی 41 ساله خانواده اسد و حزب بعث بر سوریه هستند.

شبکه الجزیره همچنین بارها مورد انتقاد شدید مقامات سوریه قرار گرفته است. پیش از این نیز دفتر الجزیره در سوریه تعطیل شده بود.

این رسانه به دلیل پارازیت ها ، روز شنبه گذشته فرکانس های جدیدی را برای مخاطبان خود اعلام کرد..../عصرایران


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بحرین در اعتراض به ایران، شبکه های خود را از ماهواره "عرب ست" خارج کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بحرین در اعتراض به ایران، شبکه های خود را از ماهواره "عرب ست" خارج کرد

بحرین در اعتراض به ایران پخش شبکه های خود از ماهواره عرب ست را متوقف کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: خبرگزاری بحرین نوشت: بحرین در اعتراض به ایران پخش شبکه های خود از ماهواره عرب ست را متوقف کرد.

سازمان امور اطلاع رسانی بحرین از اول ژوئن، تصمیم به توقف پخش شبکه های این کشور در ماهواره عرب ست گرفته است.

سازمان امور اطلاع رسانی بحرین از عرب ست به دلیل عدم توجه به درخواست های این کشور برای اقدام علیه شبکه های ایران در این ماهواره انتقاد کرده است.

در بیانیه این سازمان آمده است: شبکه های ایران کمپین رسانه ای خصومت امیزی علیه منامه و ریاض آغاز کرده اند که در جهت تحریک فرقه گرایی و ایجاد ناامنی و بی ثباتی در بحرین و عربستان است.

در پایان بیانیه سازمان امور اطلاع رسانی بحرین آمده است: ما مکررا از عرب ست خواسته بودیم که علیه شبکه های ایران اقداماتی انجام دهد اما مسئولان این ماهواره تا به حال به درخواست های ما پاسخی نداده اند./انتخاب