اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای عجیب «جک گنجیشکه» با 3 نوچه اش/زورگیـــران هفـــت تیرکـــش در خـــط پـایـان



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - اعضای این باند در آبادان به دزدی‌های خیابانی دست می‌زدند

ادعای عجیب «جک گنجیشکه» با 3 نوچه اش

این مرد خشن که فقط یک پا دارد همسلولی‌هایش را دور هم جمع کرد و به سرقت‌های سازمان یافته‌ای در آبادان دست زدند. آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال جاری، مأموران کلانتری شهر آبادان در جریان دست به کار شدن باند سرقت گوشی موبایل قرار گرفتند. 

مأموران در گام نخست طعمه‌های این باند را تحت بازجویی قرار دادند و خیلی زود مشخص شد چهار جوان موتورسوار در شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام به قاپیدن گوشی‌های موبایل کرده و اگر در این سرقت‌ها کسی با آنها مقابله می‌کرد نقشه‌شان را با تهدید چاقو و قمه اجرا می‌کردند.

 

عجیب این که یکی از دزدان از ناحیه پا دچار معلولیت بوده و یکی از پاهایش قطع بود. همین مشخصه کافی بود تا مأموران «جاسم» تبهکار قدیمی را شناسایی کنند و همزمان مالباخته‌ها پیش روی آلبوم مجرمان سابقه‌دار قرار گرفتند و دو همدست دزد یک پا نیز ردیابی شدند.

 

سه همدست دیگر «جاسم» از هم‌سلولی‌های دوران زندان وی بودند. کارآگاهان توانستند مخفیگاه آنها را در آبادان ردزنی کنند و در حالی که عقربه‌ها ساعت پنج صبح پنجشنبه یکم خردادماه را نشان می‌داد مأموران در اقدامی غافلگیرانه چهار زورگیر خشن را دستگیر کرده و در بررسی از مخفیگاهشان با 127 گوشی سرقتی روبه‌رو شدند.

 

«جاسم» که در جریان یک تصادف یکی از پاهایش را از دست داده به شوک گفت: همگی ما شیشه‌ای هستیم و برای تأمین هزینه‌های اعتیاد دست به سرقت می‌زدیم.

وی افزود: با موتور در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و وقتی می‌دیدیم کسی در حال صحبت با موبایلش است اقدام به قاپیدن گوشی وی کرده و اگر هر کدام در برابر ما مقاومت می‌کرد با تهدید چاقو و حتی زخمی کردن آن‌ها نقشه‌مان را عملی می‌کردیم.

 

رئیس باند در ادامه گفت: من و همدستانم در زندان با هم آشنا شدیم و این باند را  تشکیل دادیم و پس از سرقت، سریال گوشی‌ها را می‌سوزاندیم و به مالخر‌ها می‌‌فروختیم.

«جاسم» در پایان گفت: بارها به زندان افتادم و این بار هم داخل زندان باند قوی‌تری تشکیل می‌دهم که پلیس قادر به ‌دستگیری ما نشود. بنابر این گزارش، تجسس‌ها برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی باند و طعمه‌هایشان ادامه دارد و دستگیری مالخرهای این باند نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

 ---------------------------------------

 

 اخبار حوادث - یک زن و 2 مرد به سرقت از زنان مسافر می‌پرداختند

زورگیـــران هفـــت تیرکـــش در خـــط پـایـان

 دو مرد و یک زن گردانندگان شبکه زورگیران هفت‌تیرکش بودند که به شکار زنان مسافر می‌پرداختند.

شلیک پلیس پایتخت به خودروی مرموز پرده از راز این باند مسلحانه برداشت. اواخر اردیبهشت امسال مأموران پلیس هنگام گشتزنی در خیابان آزادی به یک پراید سفید که دو مرد و یک زن سرنشین آن بودند، مشکوک شدند. وقتی دستور ایست داده شد راننده پراید با دیدن مأموران سرعتش را زیاد کرد و پس از مسافتی تعقیب و گریز مأموران اقدام به تیراندازی کردند و لاستیک خودروی فراری‌ها را هدف گرفتند و توانستند زن و مردی را دستگیر کنند و یکی از تبهکاران از تاریکی هوا استفاده کرده و گریخت.

 

با توجه به مسلح بودن این دزدان بازپرس عموزاده از شعبه 13 دادسرای امور جنایی تهران، به تیمی از اداره یکم پلیس آگاهی دستور داد برای افشای جزئیات تبهکاری‌ها و دستگیری عضو فراری دست به کار شوند. همزمان با اقدام‌های پلیسی زن جوانی پیش روی بازپرس جنایی ایستاد و گفت: هفته پیش در خیابان آزادی سوار یک پراید سفید شدم که یک زن در صندلی جلو و مرد دیگر نیز در صندلی عقب نشسته بودند. پس از دقایقی ناگهان مردی که در صندلی عقب بود، تپانچه‌ای را از جیبش درآورد و به سمتم نشانه گرفت در این بین زن جوان نیز چاقویی را زیر گلویم قرار داد و باتهدید خواستند طلاها و پولم را در اختیار آنان بگذارم. من نیز که از شدت ترس به خود می‌لرزیدم، همه طلاهایم را با کیف پولم به آنها تحویل دادم و التماس کردم رهایم کنند.

 

دقایقی بعد آنها مرا در بیابان‌های اطراف تهران رها کردند و با تهدید به مرگ خواستند شکایتی نکنم. من نیز از شدت ترس هیچ اقدامی نکردم تا این‌که همسرم متوجه شد و خواست پلیس و دادسرا را در جریان قرار دهم.

 

بازپرس عموزاده که با شکایت‌های مشابه زیادی مواجه شده بود همه زنان مسافر را با اعضای باند هفت‌تیرکش رودر‌رو کرد که همگی با ترس و وحشت ادعا کردند در دام همین باند افتاده‌اند.

 

زن و مرد زورگیر که خود را در برابر افشای اقدام‌های تبهکارانه‌شان دیدند با اعتراف به شکار مسلحانه زنان مسافر ادعا کردند که از حضور زن در خودرویشان برای فریب طعمه‌ها استفاده می‌کردند و با این شگرد به سرقت‌های زیادی دست زده‌اند.

بنابراین گزارش، عضو فراری این باند شناسایی شد و پلیس وی را تحت تعقیب گرفته است.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
طراحی چهره (جک گنجیشکه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای عجیب ویکی لیکس: ایران 182 خلبان عراقی را ترور کرده است



ادعای عجیب ویکی لیکس: ایران 182 خلبان عراقی را ترور کرده است

 

عصرایران - یک شبکه خبری آمریکایی در ادعایی عجیب اعلام کرد که ایران به طور سازماندهی شده خلبانان عراقی را ترور می کند!

 

به گزارش عصر ایران ، شبکه ای بی سی نیوز آمریکا ، مدعی شد که این براساس اسناد محرمانه وزارت امور خارجه آمریکا که توسط سایت ویکی لیکس منتشر شده ،، ایران تاکنون توانسته است 182 خلبان عراقی را که در جنگ هشت ساله با ایران، اهدافی را در این کشور بمباران کرده بودند، از بین ببرد.

دیپلمات های آمریکایی می گویند که ایران این اقدام را در انتقام از خلبانان حاضر در حملات هوایی به کشورش در جنگ هشت ساله اجرا می کند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که خود عراقی ها تا کنون در این باره سخنی نگفته اند.

عراق در سال 1359 جنگ هشت ساله ای را علیه ایران آغاز و در بخش زیادی از این جنگ، شهرهای مختلف ایران مورد حملات هوایی جنگنده های عراقی قرار گرفتند.../عصرایران