اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای سرویس اطلاعاتی آلمان درباره مجوز ایران برای محافظت از جنگنده‌های سوری



مجوز ایران برای محافظت از جنگنده‌های سوری , سرویس اطلاعاتی آلمان

ادعای سرویس اطلاعاتی آلمان درباره مجوز ایران برای محافظت از جنگنده‌های سوری

سرویس اطلاعاتی آلمان در گزارشی مدعی شد که تهران به دمشق اجازه داده است تا جنگنده‌های خود را در ایران مستقر کند تا از حملات دشمن در امان بمانند.

 پایگاه اینترنتی اشپیگل آنلاین در گزارشی مدعی شد: سازمان امنیت داخلی و اطلاعاتی آلمان در گزارشی محرمانه، اعلام کرده است که همکاری نظامی تنگاتنگی میان تهران و دمشق وجود دارد.

به ادعای این گزارش، جمهوری اسلامی ایران نه تنها از نیروهای حزب‌الله لبنان که در کنار نیروهای نظامی حکومت بشار اسد علیه مخالفان سوری می‌جنگند پشتیبانی مالی می‌کند، بلکه واحدهایی از گروه‌های ویژه سپاه پاسداران را به سوریه فرستاده تا مستقیما در جنگ داخلی شرکت کنند.

 مقامات ایرانی همواره حضور نیروهای نظامی ایرانی در سوریه را تکذیب کرده‌اند.

این گزارش در ادامه آورد: از نوامبر سال ۲۰۱۲ توافق‌نامه‌ نظامی میان ایران و سوریه به امضا رسیده است که به بشار اسد اجازه می‌دهد که بسیاری از جنگنده‌های نیروی هوایی خود را در خاک ایران مستقر کند تا در صورت نیاز دوباره از آن‌ها استفاده کند.

این گزارش به این موضوع که اشاره‌ نکرده است که هواپیماهای نظامی سوریه چگونه قرار است به ایران منتقل شوند. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چرا اختراعی که در آلمان تایید شده ایران به آن مجوز نمیدهد ؟!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ادعای عجیب از سوی آکادمی اسکار: "جدایی " بدون مجوز در ایران ساخته شده است!



 

 

جدایی نادر از سیمین,فیلم جدایی نادر از سیمین

 

آکادمی اسکار در حالی که برای اعلام جوایز ساعت شماری می شود درباره نماینده رسمی ایران اظهار نظر کرد. یک ادعای عجیب از سوی آکادمی اسکار:

 

A Separation بدون مجوز در ایران ساخته شده است!

آکادمی اسکار در حالی که برای اعلام جوایز ساعت شماری می شود درباره نماینده رسمی ایران اظهار نظر کرد.

آکادمی اسکار به صورت غیر رسمی اعلام کرد فیلم "جدایی" ساخته اصغر فرهادی از ایران به صورت مخفیانه و بدون مجوز ساخته شده است.

به نظر می رسد تعلیق چند روزه مجوز ساخت این فیلم را در حین فیلمبرداری باعث این ادعا شده باشد.

بنا بر این گزارش آکادمی اسکار درپی آن است که حمایت های همه جانبه صورت گرفته از این فیلم در داخل ایران را کمرنگ جلوه دهد و آن را در جایگاه اپوزوسیون مطرح نماید. این ادعا در حالی از سوی آکادمی معتبرترین جایزه سینمایی دنیا مطرح می شود که فیلم " جدایی نادر از سیمین " با پروانه ساخت و نمایش رسمی در ایران ساخته و اکران شد و برنده جایزه ها و سیمرغ های متعدد از جشنواره فیلم فجر شده و رسما از سوی ایران به آکادمی اسکار معرفی شده است.

با این ادعا پیش بینی می شود اهدای جایزه اسکار به فیلم فرهادی قطعی شده و به نظر می رسد این اقدام در جهت تاثیر گذاری بر قضاوت ها و نظرات اعضای آکادمی و رای آنان در فضای ضد ایرانی آمریکا و توجیه اهدای این جایزه برای اولین بار به یک فیلم ایرانی انجام گرفته باشد ..../خبرگزاری سینمای ایران