اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادامه اعتراض سپرده‌ گذاران موسسه میزان


اعتراض سپرده‌گذاران موسسه منحل شده میزان در حالی ادامه دارد که با تشکیل هیات تصفیه‌ای در دادگستری اموال این موسسه به فروش رفته و حساب سپرده‌گذاران تصفیه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: اعتراض سپرده‌گذاران موسسه منحل شده میزان در حالی ادامه دارد که با تشکیل هیات تصفیه‌ای در دادگستری اموال این موسسه به فروش رفته و حساب سپرده‌گذاران تصفیه خواهد شد.

بعد از مسایل پیش آمده برای موسسه اعتباری غیر مجاز میزان و عدم پذیرش ادغام آن با بانک صادرات این موسسه حدود یک ماهی است که رسما منحل شده و عاملیت آن بر عهده بانک صادرات قرار گرفته است.

با این حال اعتراض سپرده گذاران و حتی کارکنان این موسسه در حالی ادامه پیدا کرد که با توجه به اینکه این موسسه تحت نظارت بانک مرکزی قرار نداشته و در زمان فعالیت و بعد از آن تعهدی در این رابطه بر عهده این بانک نیست، اخیرا هیات تصفیه‌ای با نظارت قوه قضاییه تشکیل و موظف به رسیدگی به اموال این موسسه شد.

آنطور که یک مقام مسئوول به ایسنا اعلام کرده است هیات تصفیه تشکیل شده ارتباطی به بانک مرکزی نداشته و متشکل از گروهی سه نفره از بازپرس قوه قضائیه و دادستانی است که مسئوولیت فروش اموال موسسه میزان را بر عهده گرفته اند که البته این موضوع مورد تایید بانک مرکزی نیز است.

به گفته وی بعد از فروش اموال از سوی هیات تصفیه، منابع آن به حساب بانک صادرات واریز و این بانک که عاملیت موسسه میزان را برعهده دارد نسبت به پرداخت پول سپرده گذاران اقدام خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
سرنوشت سپرده گذاران موسسه میزان؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول زمان بندی مراجعه سپرده گذاران موسسه میزان برای افتتاح حساب



مشتریان می توانند جهت افتتاح حساب از روز شنبه 94/8/16با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دفترچه حساب و یا مدارک سپرده گذاری(میزان)براساس جدول زمانبندی ذیل به شعب این بانک در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یا شعب تعاونی در شرف تصفیه میزان مراجعه نمایند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار اجتماعی - ایلنا