اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس میلیاردی کارمند یک بانک در خوزستان




اخبار حوادث  -  اختلاس میلیاردی کارمند یک بانک در خوزستان

متهم با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و استفاده از مشخصات حساب مشتریان بانک اقدام به دریافت تسهیلات صوری و برداشت وجه از حساب های مشتریان و عدم ثبت آنها در سیستم بانک کرده است.

کارمند متخلف یکی از شعب بانکی استان خوزستان که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 19 میلیارد و 369 میلیون ریال اختلاس کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع اختلاس از دادسرای عمومی و انقلاب اهواز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار 'محمد رضا اسحاقی' گفت : با انجام تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد متهم که کارمند یکی از شعب بانکی استان بود با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و استفاده از مشخصات حساب مشتریان بانک اقدام به دریافت تسهیلات صوری و برداشت وجه از حساب های مشتریان و عدم ثبت آنها در سیستم بانک کرده است.

وی افزود: متهم که مبلغ 19 میلیارد و 369 میلیون و 556 هزار ریال اختلاس کرده بود با هماهنگی قضائی دستگیر و در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شد.


 اخبار حوادث  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
شوخی مهران مدیری با اختلاس سه هزار میلیاردی یک کارمند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاس ‌12 میلیاردی کارمند بانک در شیراز


‌رییس پلیس فارس از دستگیری یک کارمند بانک و کشف اختلاس 12 میلیارد و 610 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ‌رییس پلیس فارس از دستگیری یک کارمند بانک و کشف اختلاس 12 میلیارد و 610 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی شنبه 11 مرداد توضیح‌داد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز مبنی بر اختلاس مبالغی توسط یکی از کارمندان آن بانک، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد کارمند بانک با استفاده از اسناد جعلی اقدام به برداشت غیر قانونی وجوه بانک کرده است.

فرمانده انتظامی فارس افزود: پس از انجام حسابرسی توسط کارشناسان مشخص شد که متهم با سند سازی و انتقال وجوه به حساب‌های دیگر مبلغ 12 میلیارد و 610 میلیون ریال اختلاس کرده است.

گودرزی گفت: با هماهنگی مقام‌قضایی حساب‌های فرد مورد نظر و اموالی که از این راه به دست آورده بود توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.