اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخباری از عملکرد ایران در المپیک ناشنوایان


تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با پیروزی مقابل تیم قدرتمند آلمان، به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک ناشنوایان صعود کرد.

ورزش سه: تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با پیروزی مقابل تیم قدرتمند آلمان، به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک ناشنوایان صعود کرد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، در چارچوب مسابقات یک چهارم نهایی المپیک ناشنوایان، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در سالن آرنا آرمیت صوفیه به مصاف تیم آلمان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

ایران با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک راه یافت و باید فردا پنجشنبه با تیم روسیه بازی کند.

یک طلا و سه برنز دیگر کاراته در المپیک ناشنوایان

همچنین در روز دوم مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان، ملی‌پوشان ایران صاحب یک مدال طلا و سه برنز دیگر شدند.

سید امیر دانیالی کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم موفق شد با پیروزی بر حریفانی از پرتغال، اوکراین، چین تایپه و ترکیه، سومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک بلغارستان را بر گردن اندازد.

همچنین فاطمه قلی‌زاده در وزن منهای 68 کیلوگرم ،محمدرضا هوشیار در وزن 84 + کیلوگرم و سید مرتضی جدایی در وزن منهای 84 کیلوگرم سه مدال برنز دیگر برای ایران تصحاب کردند.

کاروان ورزشی ایران تا به حال صاحب 21 مدال (3 طلا، 2 نقره و 16 برنز) در المپیک ناشنوایان شده است.


ویدیو مرتبط :
جکی چان با زبان اشاره ناشنوایان المپیک ناشنوایان تایوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان المپیک ناشنوایان با 32 مدال برای ایران


تیم کاتای جودوی ایران با کسب عنوان قهرمانی، هفتمین مدال طلا و آخرین مدال کاروان ایران را در المپیک ناشنوایان به ارمغان آورد تا کار ایران در المپیک ناشنوایان در نهایت با 32 مدال به پایان برسد.

ورزش سه: تیم کاتای جودوی ایران با کسب عنوان قهرمانی، هفتمین مدال طلا و آخرین مدال کاروان ایران را در المپیک ناشنوایان به ارمغان آورد تا کار ایران در المپیک ناشنوایان در نهایت با 32 مدال به پایان برسد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، در آخرین روز از مسابقات المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان، تیم کاتای جودوی ایران با ترکیب حمید لطفی و علیرضا ساعتیان با حریفان خود به رقابت پرداخت و موفق شد به عنوان قهرمانی برسد.

با این قهرمانی تیم جودو در مجموع یک مدال طلا و سه مدال برنز کسب کرد تا پرونده کاروان ایران در بیست و دومین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان با کسب هفت طلا، چهار نقره و 21 برنز بسته شود.

اسامی ورزشکاران و تیم‌های مدال آور ایران در المپیک ناشنوایان، به شرح زیر است:

مدال طلا:

محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)،حسین نوری و رسول دریانی(کشتی آزاد)، کاراته تیمی مردان، کاتای جودو

مدال نقره:

حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی)، سجاد پیرآیقرچمن(دو و میدانی –پرتاب دیسک)، محمد محبوبی(کشتی آزاد)

مدال برنز:

مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته)،علی سلحشور ، حسین الله کریمی (جودو)، فرود حجتی(کشتی آزاد)، تیم کاتای تیمی مردان(کاراته)، کاتای تیمی جودو و تیم والیبال.