اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد


دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان عصر امروز در آخرین فرصت قانونی شرکت در انتخابات به همراه محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور و همچنین الهام سخنگوی دولت در مسجد صاحب‌الزمان منطقه یافت‌آباد جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر حضور پیدا کرد.

خبرگزاری ایسنا:  دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان عصر امروز در آخرین فرصت قانونی شرکت در انتخابات به همراه محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور و همچنین الهام سخنگوی دولت در مسجد صاحب‌الزمان منطقه یافت‌آباد جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر حضور پیدا کرد.

رییس جمهور بعد از رای دادن و شرکت در انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ‌پیشاپیش فرا رسیدن نیمه شعبان را نیز خدمت همه تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: از خداوند می‌خواهم تمام رحمت و لطف خود را بر ایران و جامعه بشری نازل کند و بهترین سرنوشت برای همه رقم بخورد .

وی بدون این که در مورد انتخابات سخنی بگوید و به سوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ دهد مسجد صاحب‌الزمان را ترک کرد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ احمدی ژاد به سوالات خبرنگاران در گفتوگوی تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ ثابت احمدی‌نژاد به تمام سوال‌های خبرنگاران: لبخند، آرزوی سلامتی و دیگر هیچ!



اخبار,اخبار سیاسی , محمود احمدی‌نژاد

 

اخبار سیاسی - پاسخ ثابت احمدی‌نژاد به تمام سوال‌های خبرنگاران: لبخند، آرزوی سلامتی و دیگر هیچ!

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی و در پاسخ به سؤالات مکرر خبرنگاران، تنها به لبخند زدن اکتفا کرد و برای سلامتی آن‌ها دعا کرد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان که عصر امروز چهارشنبه در مراسم ترحیم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به سؤال مکرر خبرنگاران در خصوص پرونده بابک زنجانی، حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون ‌اول سابق وی و برنامه‌های اعضای دولت دهم برای حضور در انتخابات مجلس آینده تنها به لبخند زدن و احوالپرسی از خبرنگاران اکتفا کرد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که بالاخره شما چه زمانی سکوت خود را خواهید شکست؟ گفت: انشاءالله خداوند همه شما و اعضای خانواده‌هایتان را سلامت نگه دارد.

اخبار سیاسی - فارس