اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ مقدم: از اختلاس بزرگ باخبر بودیم!


گاهاً مسئولان به این اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس اعتنا كرده و آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند و گاهی نیز به آنان اعتنا نكرده و سبب بروز مشكلاتی بزرگتر در آینده همچون اختلاس اخیر مالی می‌شوند.

فرمانده ناجا با بیان اینكه پیشنهاد راه‌اندازی پلیس بانكی را به مسئولان مربوطه داده‌ایم، گفت: بی‌اعتنایی مسئولان به اطلاعات پلیسی موجب بروز مشكلاتی همچون اختلاس می‌شود.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه اختتامیه همایش روسای پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه پلیس دو سال پیش از جریان اختلاس مالی باخبر بوده است، گفت: هیچ اطلاعاتی در پلیس احتكار نمی‌شود و بر حسب وسعت، كمیت و كیفیت اطلاعات، در اختیار مقامات مسئول قرار داده می‌شود و پلیس هرچه اطلاعات دارد، اطلاع‌رسانی می‌كند.

فرمانده ناجا افزود: گاها مسئولان به این اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس اعتنا كرده و آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند و گاهی نیز به آنان اعتنا نكرده و سبب بروز مشكلاتی بزرگتر در آینده همچون اختلاس اخیر مالی می‌شوند.

وی در مورد راه‌اندازی اینترنت ملی نیز با بیان اینكه باید وزیر ارتباطات در مورد چند و چون این اینترنت صحبت كند، گفت:‌ دلیلی ندارد كه افراد برای پرینت اطلاعات دانشگاه یا حتی حساب بانكی خود از موتورهای جستجوگر كه موتورهای جاسوسی هستند، استفاده كرده و در دنیا از خود ردی برجای بگذارد.

احمدی‌مقدم با اشاره به فعالیت موتورهای جستجوگر داخلی گفت: موتورهای جستجوگر داخلی می توانند به عنوان مراكز نگهداری اطلاعات در كشور مورد استفاده قرار گیرند.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
دادگاه دوم اختلاس بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتوری جالب از اختلاس بزرگ