اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احسان حدادی در لیگ الماس دوم شد


نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک لندن در مرحله ششم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت و باز هم به سهمیه A مسابقات جهانی نرسید.

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک لندن در مرحله ششم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت و باز هم به سهمیه A مسابقات جهانی نرسید.

ششمین مرحله از لیگ دوومیدانی الماس پنجشنبه شب در درحالی در شهر اسلو نروژ برگزار شد که احسان حدادی،ملی پوش ایرانی و نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن نیز در این مرحله حضور داشت.

حدادی در 6 پرتاب خود چهار بار دچار خطا شد و در پایان با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر در مکان دوم ایستاد.

وی در پرتاب های دوم، سوم و چهارم خود مرتکب خطا شد و در بار پنجم رکورد 64 متر و 12 سانتی متر را ثبت کرد و پرتاب ششم او نیز با خطا همراه بود.

گرد کانتر استونیایی در این رقابت دیسک را 65 متر و 52 سانتی متر پرتاب کرد و در مکان نخست قرار گرفت. پیتر مالاخوفسکی لهستانی و نفر اول لیگ الماس در این مرحله پس از انجام 3 خطا از دور رقابت ها انصراف داد.

حدای در حالی در این مرحله با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر دوم شد که وی در مرحله چهارم این لیگ که در آمریکا برگزار شد با پرتابی به طول 65 متر و 63 سانتی متر سوم شده بود و هیچ خطایی نداشت.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تا پایان مرحله ششم با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم مسابقات قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
احسان حدادی بالاخره مربی دار شد/کنایه حدادی به کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ الماس دوومیدانی/ احسان حدادی این بار پنجم شد



لیگ الماس دوومیدانی,احسان حدادی

لیگ الماس دوومیدانی/ احسان حدادی این بار پنجم شد

احسان حدادی در یازدهمین مرحله از لیگ الماس و در مسابقات پرتاب دیسک لندن، به عنوان پنجمی اکتفا کرد.

 مرحله دیگری از رقابت های لیگ الماس این بار در لندن برگزار شد و دوومیدانی کاران در ماده های مختلف به رقابت پرداختند که در رقابت های پرتاب دیسک، احسان حدادی با پرتاب 64 متر و 88 سانتی متر به عنوان پنجمی بسنده کرد. در این رقابت ها 9 پرتابگر با هم رقابت کردند که در نهایت پیتر مالاخوفسکی لهستانی با 67 متر و 35 سانتی متر اول شد، مارتین ورینگ از آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و گردکانتر از استونی هم در مکان سوم ایستاد.

احسان حدادی پرتاب های خود را با خطا آغاز کرد و با ثبت دو پرتاب در نهایت با رکورد 64 متر و 88 سانتی متر و در مجموع با چهار خطا مسابقه خود را پایان داد. پرتابگر المپیکی ایران در رده بندی کلی، عنوان چهارمی لیگ الماس را به خود اختصاص داده است.

پرتابهای حدادی در لندن:
پرتاب اول: خطا
پرتاب دوم: 64 متر و 74 سانتی متر
پرتاب سوم: خطا
پرتاب چهارم: خطا
پرتاب پنجم: 64 مترو 88 سانتی متر
پرتاب ششم: خطا
مرحل بعدی لیگ الماس، در استکهلم برگزار خواهد شد./ایسنا