اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال تغییر قیمت برخی خودروهای داخلی


مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برگزاری جلسه كمیته قیمت‌گذاری خودرو در هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برگزاری جلسه كمیته قیمت‌گذاری خودرو در هفته آینده خبر داد.
 
شهرام میرآ‌خورلو اظهار كرد: هفته آینده بعد از تعطیلات، جلسه كمیته قیمت‌گذاری خودرو برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص دستور كار این جلسه، اظهار كرد:‌ در این جلسه با توجه به آنكه در جلسه قبلی بررسی درخواست افزایش قیمت محصولات پارس خودرو نیمه كاره ماند، در خصوص قیمت محصولات این شركت تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: در خصوص باقی خودروسازان نیز در صورت به پایان رسیدن روند بررسی اسناد و مدارك ارسالی، درخواست آنها برای افزایش قیمت در جلسه طرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
میرآخورلو در پاسخ به اینكه آیا در جلسه آتی كمیته قیمت‌گذاری با افزایش قیمت محصولات موافقت خواهد شد؟ تصریح كرد: تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت خودروها با توجه به مستندات ارائه شده و در نظر گرفتن حاشیه سود مشروع خودروساز صورت می‌گیرد، بنابراین هر زمان كه لازم باشد با درخواست‌ها موافقت می‌شود.
 
در جلسه قبلی كمیته قیمت‌گذاری خودرو كه حدود دو هفته پیش برگزار شد، این كمیته با افزایش قیمت محصولات MVM و وانت نیسان زامیاد موافقت كرد.
    


ویدیو مرتبط :
مصطفی میرسلیم: با واردات خودروهای کارکرده قیمت خودروهای داخلی کاهش نمی‌یابد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت روز برخی خودروهای داخلی


قیمت برخی خودروهای داخلی