اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال تایید 15 درصد رد صلاحیت شده ها


نماینده اصلاح طلب مجلس از احتمال تایید صلاحیت 15 درصد نامزدهای رد صلاحیت شده خبر داد.

نماینده اصلاح طلب مجلس از احتمال تایید صلاحیت 15 درصد نامزدهای رد صلاحیت شده خبر داد.

محمد رضا تابش در رابطه با رایزینی‌های صورت گرفته برای بررسی مجدد صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس گفت: خبر رسمی در رابطه با نتیجه بررسی مجدد صلاحیت‌ها ندارم ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که 10 الی 15 درصد نامزدهای اصلاح طلب که رد صلاحیت شده بودند، تایید صلاحیت می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این خصوص ممکن است با توجه به توضیحات و ارائه مدارک از سوی نامزدهای رد صلاحیت شده، شورای نگهبان تغییر نظر داده باشد که البته در این زمینه رایزنی گروهای اصلاح طلب، رئیس مجلس و رئیس جمهور هم موثر بوده است.

نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: البته در این رویه معامله‌ای صورت نگرفته و فقط نظرات آنها دوستان از سوی شورای نگهبان استماع شده است.


ویدیو مرتبط :
تایید صلاحیت 80 درصد کالا‌های وارداتی در کمتر از یک هفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید صلاحیت 312 رد صلاحیت‌شده درتهران/ شش درصد داوطلبان رد صلاحیت شدند



انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران,تایید صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران

تایید صلاحیت 312 رد صلاحیت‌شده درتهران/ شش درصد داوطلبان رد صلاحیت شدند

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران با بیان اینکه از 644 داوطلبی که توسط هیات های اجرایی استان تهران رد صلاحیت شدند 312 از آنان در هیات نظارت عالی استان تایید صلاحیت شدند، گفت: از مجموع 4539 داوطلب 41 شهرستان استان تهران 283 داوطلب رد صلاحیت شدند.

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اسامی تایید صلاحیت شدگانی که در روزهای پنجشنبه و جمعه از طرف فرمانداری ها به برخی از کاندیداهای شورای شهر ابلاغ شد، گفت: 600 نفر از 644 نفر رد صلاحیت شدگان توسط هیات های اجرایی استان که متشکل از 16 شهرستان استان تهران بودند اعتراض خود را به هیات نظارت عالی استان ارسال کردند.

وی افزود: صلاحیت 312 نفر از این معترضین تایید شد و 283 نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس هیات عالی نظارت استان در انتخابات شوراهای شهرو روستا ادامه داد: 644 نفر رد صلاحیت شدگان توسط هیات های اجرایی از 4539 داوطلب کرسی های شورای اسلامی 41 شهرستان استان تهران بودند.

وی با تاکید بر اینکه انتشار اسامی تایید و یا رد صلاحیت شدگان تا 13 خرداد غیرقانونی است، تصریح کرد: این 283 نفری که در هیات نظارت عالی استان رد صلاحیت شدند به مدت دو روز مهلت دارند به هیات نظارت مرکزی واقع در خیابان نجات اللهی، خیابان ورشو، پلاک 9 مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

طلا در پایان خاطرنشان کرد: اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر از 13 تا 15 خردادماه توسط فرمانداری ها اعلام خواهد شد و تبلیغات آنان نیز از 16 خرداد تا 24 ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت./مهر