اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابوبکر بغدادی وارد عراق شد



 اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل, ابو بکر

سرکرده داعش و گروهی از فرماندهان گروه تروریستی از شهر البوکمال سوریه وارد خاک عراق شدند.

به گزارش  میزان  به نقل از السومریه نیوز؛ یک منبع آگاه در استان نینوا اعلام کرد: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش از شهر البوکمال سوریه به استان نینوای عراق انتقال یافته است.

وی با اشاره به اینکه سفر بغدادی به عراق به طور محرمانه انجام یافته است اظهار داشت: سرکرده داعش و جمعی از فرماندهان این گروه عصر روز دوشنبه از شهر البوکمال وارد نینوا شدند.

این منبع آگاه افزود: انتقال سرکرده داعش و شماری از فرماندهان این گروه به نینوا از طریق صحرا و از بیم عملیات هوایی ائتلاف انجام شده است.
 


ویدیو مرتبط :
معاون اصلی ابوبکر بغدادی رهبر داعش در عراق کشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف ابوبکر بغدادی به نفوذ سازمان اطلاعات عراق در داعش



اخبار,اخبار بین الملل,سرکرده داعش

 

 اخبار بین الملل - اعتراف ابوبکر بغدادی به نفوذ سازمان اطلاعات عراق در داعش

سرکرده داعش اعتراف کرد که سازمان اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق در داخل داعش نفوذ کرده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش با اعتراف به این مساله گفته است: خسارت‌های اخیری که به داعش در منطقه جرف الصخر، تکریت و زمار وارد شد به علت نفوذ نیروهای دولت عراق بین اعضای گروه و سربازگیری از بین اعضای داعش بود.

بغدادی در این پیام که ابوحفصه مهاجری آن را منتشر کرده است، افزود: دیگر رهبران داعش نیروهای ارتش عراق را که می‌خواهند به داعش بپیوندند، نمی‌پذیرند تا مانع از نفوذ نیروهای عراقی در داعش شوند. وی افزود:‌ما تنها به جذب نیرو از خارج از عراق اکتفا خواهیم کرد چون به حمایت و صداقت عراقی‌ها اعتماد نداریم.


 اخبار بین الملل -  ایسنا