اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابلاغ حکم «م.ه» به دفتر وکیلش



اخبار,اخبار سیاسی , اتهامات اقتصادی

یک منبع آگاه در دادگاه انقلاب تهران گفت:‌ قرار است دیگر حکم "م- ه" به دفتر وکیلش ابلاغ شود.

وی در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: حکم "م- ه" که چند روز پیش صادر شده بود قرار است امروز به دفتر وکیلش ابلاغ شود.

وی خبر برخی خبرگزاری ها مبنی بر حضور امروز وکیل "م- ه"  در شعبه 28دادگاه انقلاب را تکذیب کرد.

جلسات رسیدگی به اتهامات "م- ه" اواخر بهمن امسال به پایان رسید و محمد علی مقیسه قاضی این پرونده بود که گفته می شود متهم آن دارای اتهامات اقتصادی و امنیتی است.

همه جلسات رسیدگی به اتهامات "م- ه" بنا به تشخیص قاضی پرونده غیرعلنی برگزار شد.

اخبار سیاسی - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
رضا عطاران دفتر یادداشت / دفتر یادداشت فیلیمو / فیلم دفتر یاداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وکیل مشایی:حکم نویسنده کتاب "شنود اشباح" و سایت عماریون صادر اما ابلاغ نشد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حکم نویسنده کتاب "شنود اشباح" و سایت عماریون صادر اما ابلاغ نشد

وکیل اسفندیار رحیم مشائی گفت: حکم دادگاه درباره شکایت موکلم از رضا گلپور و سایت عماریون صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

علی اصغر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : آخرین جلسه دادگاه 24 مرداد امسال برگزار شد و بر اساس قانون قاضی یک هفته بعد از آخرین جلسه دادگاه حکم پرونده را صادر می کند. حکم این پرونده صادر شده اما تاکنون ابلاغ نشده است.

وی افزود : به احتمال زیاد حکم دادگاه این هفته ابلاغ می شود که پس از مشاهده حکم درباره اعتراض به آن تصمیم گیری می کنیم. در این رابطه یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده بود قرار است ما به حکم اعتراض کنیم این درحالی است که هنوز حکمی به ما اعلام نشده است.

بر اساس محتویات پرونده ، چندی قبل وکیل اسفندیار مشایی شکایتی را علیه رضا گلپور و سایت عماریون در شعبه 12دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد. در این شکایت ادعا شده بود رضا گلپور با انتشار مطلبی در این سایت مطالبی خلاف واقع را علیه رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرده است.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست علیه رضا گلپور و مدیر سایت عماریون به شعبه 1057 مجتمع قضائی کارکنان دولت فرستاده شد. قاضی حیدری رئیس دادگاه نیز روز سه شنبه 24 مرداد را جهت رسیدگی به پرونده تعیین کرد.

صبح 24 مرداد جلسه دادگاه با حضور رضا گلپور برگزار شد و او پس از قرائت کیفرخواست و به دفاع از خود پرداخت.

مدیر سایت عماریون هم به دلیل سفر خارج از کشور در دادگاه حاضر نشده بود./مهر