اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آی فیلم سریال‌ های دهه‌ 60 را پخش می کند


شبكه آی‌فیلم به زودی سریال‌های قدیمی همچون «بازم مدرسم دیر شد»،‌ «هتل پیاده‌رو» و «پس از باران» را پخش می‌كند.

خبرگزاری ایسنا: شبكه آی‌فیلم به زودی سریال‌های قدیمی همچون «بازم مدرسم دیر شد»،‌ «هتل پیاده‌رو» و «پس از باران» را پخش می‌كند.

سریال «بازم مدرسم دیر شد» كه مربوط به دهه 60 می‌شود داستان پسر بازیگوشی به نام محسن را به تصویر می‌كشد كه همیشه مدرسه‌اش دیر می‌شود همیشه بهانه‌ای برای دیر رسیدن دارد؛ این سریال به كارگردانی حسین افصحی با بازی اكبر عبدی‌، مرحوم مهین شهابی و ... همراه بود.


 همچنین سریال دیگری كه قرار است به زودی پخش آن از شبكه آی فیلم آغاز شود، مجموعه «پس از باران» به كارگردانی سعید سلطانی است كه در سال 79 از شبكه سه سیما به روی آنتن می‌رفت،‌ این سریال نگاهی به تاریخ ایران در دوران رضا شاه دارد و روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی را داشت. بازیگران اصلی این مجموعه محمود پاك نیت‌، كتایون ریاحی،‌ مرجان محتشم‌، جهانگیر المسی و ... هستند.

 «هتل پیاده‌رو» یكی دیگر از سریال‌هایی است كه آی‌فیلم قصد پخش آن را دارد؛ این سریال به كارگردانی بهمن زرین‌پور تهیه شده است و با بازی اكبر عبدی‌، علیرضا خمسه،‌ محمود پاك‌نیت‌، ضیا جعفرزاده،‌ مصطفی راد و... همراه است. داستان این سریال در یك رستوران بین راهی می‌گذرد كه مسافران زیادی به آنجا می‌ایند و مستقر می‌شوند.       


ویدیو مرتبط :
نوستالژی سریال طنز دهه 60

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از تكیه‌كلام امروزی «پ نه پ» در یك سریال دهه‌ی 60





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استفاده از تكیه‌كلام امروزی «پ نه پ» در یك سریال دهه‌ی 60

در اولین قسمت از سریال «بیدار باش» كه به روایتی طنز از دوران دفاع مقدس و دهه‌ی 60 ایران می‌پردازد، از تكیه‌كلام امروزی «پ نه پ» استفاده شد.

به گزارش ایسنا، مجید صالحی ـ بازیگر سریال طنز «بیدار باش» ـ شامگاه شنبه ـ 18 شهریور ماه ـ در قسمتی از سریال از عبارت و تكیه‌كلام امروزی «پ نه پ» استفاده كرد كه تعجب بیننده‌ای كه اتفاقات و دیالوگ‌های دهه‌ی 60 را انتظار می‌كشید، به همراه داشت.

اگرچه در گویش‌های بعضی از مناطق پیشتر هم استفاده از عباراتی مثل «پ نه پ» رواج داشته است، اما این عبارت اخیراً در وب‌گاه‌ها مرسوم شده‌ است.

به گزارش ایسنا، پخش سریال «بیدار باش» به كارگردانی احمد كاوری از شامگاه شنبه ـ 18 شهریور ماه ـ آغاز شده است و قرار است هفته‌ای سه روز روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه روی آنتن شبكه یك باشد. بازیگرانی كه در این مجموعه ایفای نقش می‌كنند، اكبر عبدی، مجید صالحی، رابعه اسكویی هستند./ایسنا