اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیدین آغداشلو دوباره دست به قلم شد


آیدین آغداشلو از انتشار کتابی شامل حدود ۵۰ متن از مجموعه مقاله‎ها و یادداشت‎ها که از سال ۸۸ تا ۹۲ تحریر شده‌اند خبر داد.

روزنامه دنیای اقتصاد: آیدین آغداشلو از انتشار کتابی شامل حدود ۵۰ متن از مجموعه مقاله‎ها و یادداشت‎ها که از سال ۸۸ تا ۹۲ تحریر شده‌اند خبر داد.

این نقاش نامدار معاصر درباره انتشار تازه‌ترین اثر تالیفی خود گفت: کار کتاب مجموعه مقالات و یادداشت‎هایم به پایان رسیده و اکنون در مرحله ویراستاری است.

 در این کتاب حدود ۵۰ مقاله از مجموعه مقاله‎ها و یادداشت‎های من که از سال ۸۸ تا ۹۲ نوشته‎ام منتشر خواهد شد.

 او با بیان اینکه این مقاله‏‌ها به موضوعات مختلفی اختصاص دارد اظهار کرد: در این کتاب مقاله‏‌ها و یادداشت‌هایی درباره هنرهای مختلف مانند سینما، تئا‌تر، نقاشی، باستان‏‌شناسی، نسخه‎های قدیمی و نگارگری، همچنین نوشته‎هایی درباره هنرمندان مختلف از بهمن محصص گرفته تا مرتضی ممیز گنجانده شده است.

 آغداشلو ادامه داد: این کتاب در کنار هفت کتاب تجدید چاپ شده دیگر من مانند از خوشی‎ها و حسرت‎ها، سال‎های آتش و برف، گفتار‌ها و گفته‏‌های دیگر، زمینی و آسمانی، از پیدا و پنهان، این دو حرف و... در قالب یک مجموعه نفیس ارائه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه نقاشی آیدین آغداشلو در گالری اثر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیدین آغداشلو چرا خسته و افسرده شده؟


آیدین آغداشلو گفت که خسته شده است و نیاز دارد مدتی از کار دور باشد و در پارک‌ها به گنجشک‌ها و سنجاب‌ها غذا بدهد.