اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«آیا زن انسان است؟»، عنوان دوره‌ آموزشی!


در پی اعلام برگزاری دوره‌ای در آکادمی آموزش و مشورت‌های عربستان با عنوان "آیا زن انسان است؟!"، جنجال گسترده‌ای در میان فعالان پایگاه‌های اجتماعی به پا شده و این دوره واکنش‌ها و خشم مردم را برانگیخته است.

خبرگزاری ایسنا: در پی اعلام برگزاری دوره‌ای در آکادمی آموزش و مشورت‌های عربستان با عنوان "آیا زن انسان است؟!"، جنجال گسترده‌ای در میان فعالان پایگاه‌های اجتماعی به پا شده و این دوره واکنش‌ها و خشم مردم را برانگیخته است.

روسیه الیوم نوشت: فعالان پایگاه‌های اجتماعی تصویری از تبلیغ دوره ارائه شده توسط آکادمی آموزش و مشورت‌های عربستان را منتشر کردند که این دوره آموزشی نام "آیا زن انسان است؟" دارد و فهد الاحمدی، یک مربی، اداره این دوره را برعهده دارد.

این تبلیغ جنجال گسترده‌ای را برانگیخته است و برخی آن را اهانت آشکار به زن می‌دادند.

کاربران اجتماعی نیز مخالفت خود را با عنوان این دوره آموزشی ابراز و آن را اهانت به زن و بی احترامی به او به شمار آورده‌اند؛ برخی دیگر نیز طرح این سوال و صاحب این دوره آموزشی را به باد تمسخر گرفتند.

واکنش‌ها این دانشگاه را واداشت تا توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد.


ویدیو مرتبط :
دوره آموزشی معلمین زن هرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دوره آموزشی سگ های زنده یاب


اولین دوره توان افزایی تخصصی ویژه مربیان آنست کشور در پایگاه هلال احمر چاف شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار شد.