اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آگهی دفاتر طلاق توافقی در روزنامه ها!


بحث طلاق توافقی که به‌تازگی به قانون تبدیل شده، موجی از طلاق را ایجاد کرده است.

خبرگزاری فارس: بحث طلاق توافقی که به‌تازگی به قانون تبدیل شده، موجی از طلاق را ایجاد کرده است.

 در روزنامه‌ها آگهی دفاتر طلاق توافقی چاپ می‌شود و عده‌ای اطراف دادگستری برای شهادت طلاق حضور دارند و با دریافت ده‌هزار تومان در محضر قاضی شهادت می‌دهند.

نقل است بعضی از قضات در مورد حق بازگشت زوجین و عدم رجوع به یکدیگر، از دو طرف امضا می‌گیرند و این امکان بازگشت را هم مسدود می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
طلاق توافقی و توافقات زوجین - وکیل طلاق توافقی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف به كوتاهی و درخواست طلاق توافقی



 

اعتراف به كوتاهی و درخواست طلاق توافقی

 

من و همسرم در زندگی در قبال یكدیگر كوتاهی كردیم و برای اینكه جزئیات مشكلات مان را بیان نكنیم، طلاق توافقی می خواهیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زوجی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده (۲) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رییس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند.

زن در حضور قاضی این شعبه، بیان كرد: با یكدیگر به توافق رسیدیم كه بدون هیچ ناراحتی از یكدیگر جدا شویم چرا كه هر دوی ما در زندگی كوتاهی كرده ایم.

مرد نیز در دادگاه خانواده حاضر بود و در پاسخ به سوال قاضی مبنی بر اینكه چرا خواهان جدایی هستید، گفت: حتما اشتباهی مرتكب شده ام كه دل زنم تا این اندازه از دستم پر است. در حقیقت من مانع جدایی او نمی شوم، چرا كه هر دو ما در زندگی، كوتاهی كرده و حالا باید تاوان آن را داده و پاسخگو باشیم.

زن در حضور قاضی با بیان اینكه دو فرزند داریم، افزود: ما نمی خواهیم مشكلات مان را مرور كنیم چرا كه باعث دلخوری و كینه می شود، مدرك لیسانس دارم و شغل شوهرم آزاد است.

البته ما از نظر تحصیلات با هم هماهنگی نداریم و این موضوع در میان مشكلات ما بسیار كوچك است.

مرد بیان كرد: همسر و فرزندانم را بسیار دوست دارم ولی باید از یكدیگر جدا شویم چرا كه به توافق رسیده ایم.

زن با بیان اینكه من فقط طلاق می خواهم، گفت: راهی برای بازگشت وجود ندارد و باید توافقی از یكدیگر جدا شویم تا جزییات در دادگاه گفته نشود و روی ما نیز به هم باز نشود.

قاضی جلسه با بیان اینكه حیف است كه از یكدیگر جدا شده و ندانسته كاری انجام دهید كه پشیمان شوید، گفت: از شما می خواهم از تصمیمتان منصرف شوید و به زندگی با یكدیگر ادامه دهید.

با اصرار طرفین در نهایت قاضی این پرونده حكم طلاق را صادر كرد...../خبرگزارى ایسنا