اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنچلوتی: ایسکو شبیه سیدورف است


سرمربی رئال مادرید بازیکن جوان تیمش را به شاگرد سابقش در میلان تشبیه کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی رئال مادرید بازیکن جوان تیمش را به شاگرد سابقش در میلان تشبیه کرد.

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لوانته اظهار داشت: جو بازیکنان آرام است. آنها می‌دانند که همه بازی‌ها مهم است. تیم تاکنون هرکاری را عالی انجام داده است و اکنون پایان کار است. در کل جو تیم آرام است و بازیکنان انگیزه دارند.

وی در خصوص شرایط آربلوا ادامه داد: آربلوا مشکلی در زانویش دارد که آن را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که به استراحت نیاز دارد. پس از استراحت باید ببینیم می‌تواند تمرین کند یا نه. اونه تنها به خاطر توانایی‌های دفاعی بلکه به خاطر شخصیتش بازیکن بسیار مهمی برای ما است. خوشبختانه حال او بهتر می‌شود و می‌تواند در بازی بعدی آماده شود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: په‌په از ناحیه شکم مشکل داشت و تمریناتش را شروع کرد. او تمرینات سبک انجام داده و قبل از مسابقه درباره او تصمیم می‌گیرم. بازگشت آلونسو برای تیم بسیار مهم بود و این با پیشرفت تیم همراه شد. در شرایط خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: بنزما در تیم و با بازی ما احساس راحتی می‌کند. دلیل پیشرفتش همین است. او روی کارش تمرکز کرده و نتیجه‌اش را می‌بیند.

آنچلوتی در خصوص ایسکو گفت:‌ یک ماه با ایسکو صحبت کرده بودم. نمی‌توانستیم در این پست او را به کار بگیرم. او مقابل شالکه و اتلتیکو بسیار عالی بازی کرد. احتمال قرار گرفتن او در ترکیب اصلی بیشتر شده است. یک مورد مشابه او داشتم. سیدورف یک هافبک هجومی بود که با از خود گذشتگی در آن پست بازی می‌کرد. ایسکو هم می‌تواند کار سیدورف را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
کاشته استثنایی سیدورف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: ایسکو بازیکن فهیمی است


کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل کورنیا در کوپا دل ری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت که AS صحبت های وی را منتشر کرده است.

طرفداری: کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل کورنیا در کوپا دل ری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت که AS صحبت های وی را منتشر کرده است.

شوک گل خورده مقابل کورنیا: "آنها با جدیت بازی کردند. واقعاً خوب بازی کردند و خود را به ما تحمیل کردند، من از کاری که آنها انجام دادند راضی هستم و کورنیا شایسته گلزنی بود، آن گل با شایستگی به ثمر رسید."

کارواخال و بازی کردن در دو سمت خط دفاعی: "فکر کردم که برای او عادت کردن به بازی در سمت چپ نیز خوب خواهد بود."

اظهاراتش در مورد بلاتر: "می خواهم اصلاح کنم، شاید سؤال زیاد مشخص نبود... از من پرسیده شد که چه نظری در مورد اهدای توپ طلا به نویر دارم. بلاتر خواهان دادن توپ طلا به نویر نشده بود، بلکه او در مورد توپ طلای جام جهانی و جوایز آن برای آلمان صحبت کرده بود. می خواهم این را اصلاح کنم."

جو حاکم بر کورنیا: "این یک جو بسیار خوب بود. کورنیا از این برتری استفاده کرد و بازی خوبی به نمایش گذاشت. آنهایی که بازی را تماشا کردند خوشحال خواهند بود."

هواداران ایسکو را تشویق می کردند: "او بازیکن فهیمی است و برای تیم کار می کند، و می دود... این بهترین بازی های ایسکو از زمانی است که من هدایت رئال مادرید را به عهده گرفته ام و امیدوارم که با این سرعت و نگرش به کارش ادامه دهد."

دوباره بازی کردن بنزما: "این تنها به خاطر خوب بازی کردن وی نیست، بلکه به خاطر این است که در شرایط خوبی قرار دارد، هیچ مشکلی ندارد و به زمانی برای ریکاوری احتیاج ندارد. تیم خوب بود. ایارا و خدیرا هم نشان دادند که در فرم خوبی هستند و من از این بابت خوشحالم."

سیستم: "2-4-4 سیستمی است که در آن کارهای دفاعی را به خوبی انجام می دهیم، و به ما کمک می کند تا هنگام در اختیار نداشتن توپ، به خوبی پرسینگ را انجام دهیم. هنگام حمله نیز یکی از بازیکنانمان به جناحین اضافه می شود."

تعویض هامس: "او هیچ مشکلی نداشت. طبق برنامه قرار بود که او یک ساعت بازی کند و بعد از آن تعویض شود. او طوری که می خواستیم بازی کرد."

پیشنهاد دادن به ماریو گومز در آخرین روز نقل و انتقالات: "این حقیقت ندارد."