اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمریکا: توافق محرمانه‌ای با ایران وجود ندارد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر آنکه هیچ توافق محرمانه‌ای بین ایران و ۱+۵ صورت نگرفته است، گفت که متن توافق به زودی در اختیار کنگره و عموم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر آنکه هیچ توافق محرمانه‌ای بین ایران و ۱+۵ صورت نگرفته است، گفت که متن توافق به زودی در اختیار کنگره و عموم قرار می‌گیرد.

«مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود، مذاکره‌کننده ارشد ایران که اعلام کرده بود یک متن غیررسمی 30 صفحه‌ای وجود دارد که حاوی مفاد کلیدی توافق می‌باشد، گفت: معاون وزیر خارجه (ایران) - کسی که فکر می‌کنم شما به آن اشاره کردید- اظهارات خود را بیان کرد اما اظهاراتش کاملاً دقیق نبود و سوء تعبیر شده است. بگذارید بگویم که هیچ توافق محرمانه‌ای وجود ندارد. مستندات مرتبط با اجرای توافقنامه کاملاً در راستای آنچه که ما توصیف کردیم و همان طرح‌های تکنیکی که به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه شد، هستند.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید، این تنها یک پروسه آمریکا نیست، گروه 1+5، به همراه اتحادیه اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران به این درک رسیده‌اند. ما این متن را در اختیار کنگره و عموم قرار می‌دهیم اما باید با طرفین در خصوص زمان و فرمتی که اطلاعات طبق آن منتشر می‌شوند همکاری کنیم و امیدواریم که به زودی چنین امری محقق شود.


ویدیو مرتبط :
اوباما اسناد توافق محرمانه ایران و آژانس را ارائه دهد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق محرمانه اسرائیل و آمریکا:اسراییل تا انتخابات آمریکا از حمله به ایران خودداری کند



توافق محرمانه اسرائیل و آمریکا: حمله به ایران تا انتخابات موقوف!

مقامات بلندپایه آمریکا و اسرائیل طی توافقی محرمانه ، مقرر کردند که «اسراییل تا انتخابات آمریکا از حمله به ایران خودداری کند» در این توافق که در سطح مشاوران سران آمریکا و اسرائیل «توم دونیلون»و «رون درمر» حاصل و تدوین شده ، آمده است: اگر در حل برنامه هسته ای ایران پیشرفتی نباشد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 مقامات بلندپایه آمریکا و اسرائیل طی توافقی محرمانه ، مقرر کردند که «اسراییل تا انتخابات آمریکا از حمله به ایران خودداری کند»

به گزارش «انتخاب» به نقل از رسانه های اسرائیلی ؛ در این توافق که در سطح مشاوران سران آمریکا و اسرائیل  «توم دونیلون»و «رون درمر» حاصل و تدوین شده ، آمده است: اگر در حل برنامه هسته ای ایران پیشرفتی نباشد  باراک اوباما تصمیم خود را در باره کاربرد نیرو جهت ممانعت از دسترسی ایران به بمب اتمی به کنگره آمریکا بصورت کتبی ابلاغ خواهد کرد و نزدیک به انتخابات در آمریکا در نوامبر، اوباما در پارلمان اسراییل سخنرانی کرده و علانا کاربرد نیرو را وعده خواهد داد.

در پاسخ ، اسراییل با تاخیر انداختن حمله به ایران موافقت کرده است./انتخاب