اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمده ام گل های ایمون در دربی را ببینم!


او به ما قول داده که در دربی چند هفته بعد هم آن اتفاق را تکرار کند و سه گل بزند تا ما هم هیجان پرسپولیسی ها را ببینیم. به امید پیروزی قرمزها!

تماشا: آدام زاید، برادر ایمون زاید به همراه نامزد مهاجم ایرلندی و محبوب پرسپولیسی ها از هفته گذشته به ایران آمده اند تا هم چند روزی کنار ایمون باشند و هم به گشت و گذار در تهران بپردازند. جالب اینکه هر دوی آنها و به خصوص نامزد زاید، از اینکه در ایران حضور دارند، بسیار خوشحالند و بیش از هر چیز، امیدوارند ایمون بتواند 3 گلی که به آنها قول داده را بزند.



به نظر می رسد آقای هت تریک پرسپولیسی ها، اتفاقات دربی فصل قبل تهران و به ثمر رساندن 3 گل در آن مسابقه به یادماندنی را با آب و تاب برای نزدیکانش تعریف کرده و به آنها قول داده اگر به ایران بیایند و تا زمان دربی در تهران باشند، آن اتفاق را یک بار دیگر تکرار خواهد کرد!

نامزد زاید با تایید این موضوع می گوید: «از حضور در ایران خوشحالم و خوشحالتر هم می شوم، اگر ایمون در این مدت به موفقیت برسد. او به ما قول داده که در دربی چند هفته بعد هم آن اتفاق را تکرار کند و سه گل بزند تا ما هم هیجان پرسپولیسی ها را ببینیم. به امید پیروزی قرمزها!»


ویدیو مرتبط :
گل اول ایمون زاید به استقلال دربی 74

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایمون زائد در میان بهترین گل زنان سال 2012 جهان



اخبار,اخبار جدید

 

ایمون زائد در میان بهترین گل زنان سال 2012 جهان

مهاجم پرسپولیس سی و چهارمین گلزن برتر فوتبال دنیا در سال 2012 است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده بندی برترین گلزنان سال 2012 جهان در مسابقات بین المللی تا پایان ماه چهارم میلادی را اعلام كرد.

در این لیست لیونل مسی بازیكن بارسلونا با 11 گل در صدر جدول قرار دارد همچنین یان هونتلار مهاجم شالكه با 9 گل در رده ی دوم قرار دارد.

نكته جالب این لیست، حضور ایمون زائد مهاجم پرسپولیس در رده ی 34 است، زائد كه از زمان حضور دنیزلی به لیست پرسپولیس اضافه شده 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا زده و همین باعث شده جایگاه قابل توجهی در لیست بهترین گلزنان سال 2012 دنیا تا پایان ماه آوریل داشته باشد./باشگاه خبرنگاران