اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار عضویت در شبکه های اجتماعی


مرکز تحقیقاتی Pew Internet در آخرین گزارش خود اعلام کرد 72 درصد کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی عضو هستند و 70درصد آنها دست کم روزی یک بار به صفحه شخصی خود سر می زنند.





هفته نامه عصر ارتباط: مرکز تحقیقاتی Pew Internet در آخرین گزارش خود اعلام کرد 72 درصد کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی عضو هستند و 70درصد آنها دست کم روزی یک بار به صفحه شخصی خود سر می زنند.

پینترست که یک شبکه اجتماعی نوپا محسوب می شود در حال افزایش محبوبیت خود در میان کاربران است و در این زمینه گفته می شود 31درصد مردم آمریکا در آن عضویت دارند. با این وجود اندازه آن همچنان نصف فیس بوک محاسبه می شود. بررسی ها نشان داده است که خانم ها بیشتر به حضور در پینترست علاقه مند هستند.

بر این اساس 44درصد کاربران آنلاین زن توضیح داده اند که در این شبکه اجتماعی حساب کاربری دارند و در مقابل 16درصد مردان از داشتن صفحه اختصاصی در این شبکه اجتماعی خبر دادند. همچنین مشخص شد 41درصد صاحبان گوشی هوشمند میان سنین 18 تا 29 سال در شبکه اجتماعی Snapchat عضویت دارند و علاوه بر این، 20درصد کاربران آنلاین مرد و 11 درصد کاربران آنلاین زن عضو Reddit بوده اند.


ویدیو مرتبط :
آموزش عضویت در شبکه اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عضویت در شبکه‌های اجتماعی انگیزه طلاق




 اخبار  حوادث  -  عضویت در شبکه‌های اجتماعی انگیزه طلاق

عضویت مرد جوان در یک شبکه اجتماعی برایش دردسر ساز شد و پای او را به دادگاه خانواده باز کرد.

به گزارش مردم سالاری، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: من و همسرم از صبح تا شب کار می‌کنیم و همه فکرمان ساختن زندگی خوب و پیشرفت در زندگی است، تا چند وقت پیش فکر می‌کردم مهدی هم فقط به فکر زندگیش است اما اشتباه فکر می‌کردم چرا که چند وقت پیش پی به راز او بردم.

وی ادامه داد: آن روز مهدی برای انجام کار‌هایش لپ تاپش را به خانه آورد، بعد از اینکه کار‌هایش را انجام داد برای خرید از خانه بیرون رفت که من وسوسه شدم آن را بررسی کنم. بعد از اینکه لپ تاپ را بررسی کردم متوجه شدم در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو شده بود و با همه همکلاسی‌های دانشگاهی‌هایش چت کرده بود. اصلا فکرش را نمی‌کردم که مهدی چنین مردی باشد. همیشه فکر می‌کردم شخصیتش بزرگ‌تر از این حرفاست. با دیدن این وضعیت تصمیم به طلاق گرفتم.

مرد جوان نیز به قاضی گفت: شیطنت‌های بچگی بود و مقصر اصلی هم برادرم است که یکی از روز‌ها به محل کارم آمد و به من پیشنهاد داد که در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو شوم، من هم وسوسه شدم و می‌دانم که اشتباه کردم، ما سالهاست که برای این زندگی زحمت کشیده‌ایم، برای همین نمی‌خواهم همسرم و زندگیم را از دست بدهم و از او می‌خواهم مرا ببخشد.

در ‌‌نهایت اصرارهای مرد جوان نتیجه داد تا اینکه بالاخره زن جوان راضی شد او را ببخشد به شرط اینکه تعهد بدهد دیگر دست به چنین اشتباهی نمی‌زند و زن و شوهر در دادگاه طلاق با هم آشتی کردند و پرونده نیز مختومه شد.


  اخبار حوادث  - مردم سالاری