اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آماده باش نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی


رسانه‌های صهیونیستی از آماده باش نیروهای هوایی این رژیم در مرزهای با لبنان بعد از تیراندازی به دو لبنانی در منطقه مارون الرأس در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های صهیونیستی از آماده باش نیروهای هوایی این رژیم در مرزهای با لبنان بعد از تیراندازی به دو شهروند لبنانی در منطقه مارون الرأس در جنوب لبنان خبر دادند.


ویدیو مرتبط :
عملیات نیروهای ویژه حماس در پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آماده‌باش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی


رژیم صهیونیستی در پی حمله راکتی از خاک سوریه به جولان اشغالی، سطح آمادگی نیروی هوایی خود در شمال فلسطین اشغالی را بالا برد.

خبرگزاری تسنیم: رژیم صهیونیستی در پی حمله راکتی از خاک سوریه به جولان اشغالی، سطح آمادگی نیروی هوایی خود در شمال فلسطین اشغالی را بالا برد.

منابع خبری امروز از اصابت چند راکت از سمت سوریه به جولان اشغالی خبر دادند.

رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که ارتش این رژیم در واکنش به این حمله راکتی، تاکنون 20 خمپاره به سمت اراضی سوریه در جولان شلیک کرده است.