اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آماده باش ناوشکن‌ های آمریکا در مدیترانه


یک مقام بلندپایه در وزارت دفاع آمریکا صبح امروز (سه‌شنبه) به شبکه خبری سی.ان.ان اعلام کرد: چهار ناوشکن وابسته به نیروی دریایی آمریکا در حال حاضر در دریای مدیترانه آماده اجرای هرگونه دستوری ظرف چند ساعت آینده هستند.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام بلندپایه در وزارت دفاع آمریکا صبح امروز (سه‌شنبه) به شبکه خبری سی.ان.ان اعلام کرد: چهار ناوشکن وابسته به نیروی دریایی آمریکا در حال حاضر در دریای مدیترانه آماده اجرای هرگونه دستوری ظرف چند ساعت آینده هستند.

وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: در صورت نیاز ناوشکن‌ها می‌توانند ماموریت مربوط به سوریه را با حفظ امنیت اسرائیل آغاز کنند.

این مسئول آمریکایی تاکید کرد: ارتش آمریکا در حالت آماده باش است و به محض اینکه باراک اوباما، تصمیم حمله نظامی را اتخاذ کند عملیات آغاز خواهد شد.

وی افزود: اگر اوباما یکی از گزینه‌های نظامی را برگزیند بلافاصله این گزینه اجرایی می‌شود.

منبع مذکور در ادامه تاکید کرد: به منظور حفظ گزینه‌های پیش روی جدول زمانی مشخصی برای بازگشت ناوشکن‌های یو.اس.اس ماهان به آمریکا وجود ندارد.

این منبع گفت: براساس دستور فرمانده ناوگان ششم نیروهای دریایی آمریکا ناوشکن‌ها در دریای مدیترانه باقی می‌مانند تا زمانی که ناوشکن "یو.اس.اس رمیج" جایگزین این ناوشکن‌ها شود.

این اظهارات در حالی ایراد شد که مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نشست خود را با رهبران ستاد مشترک ارتش‌های کشورهای غربی و عربی در اردن در خصوص سوریه به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
آماده باش آمریکا برای مقابله با زامبی ها !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر کره شمالی امروز فرمان آماده‌‌باش برای حمله به آمریکا را صادر کرد



حمله کره شمالی به آمریکا,حمله به آمریکا,کیم جونگ اون

کره شمالی برای حمله به آمریکا به حالت آماده‌باش درآمد

رهبر کره شمالی امروز فرمان آماده‌‌باش برای حمله به آمریکا را صادر کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «سی‌بی اس نیوز»، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی امروز در دیدار با شماری از نظامیان بلند‌پایه این کشور اعلام کرد که موشک‌های کره شمالی برای مقابله به مثل با آمریکا در حالت آماده‌باش هستند.

این فرمان در واکنش به اقدام آمریکا در اعطام 2 فروند جنگنده «بی 2» به کره جنوبی صادر شد. این جنگنده‌ها همچنین قابلیت بمب‌باران هسته‌ای را نیز دارند.

کره شمالی پیش از این تهدید کرده بود که پایگاه‌های نظامی آمریکا در «گوام» و «هاوایی» را هدف قرار خواهد داد. این کشور همچنین آتش‌بس برقرار پس از جنگ کره را نیز یک‌جانبه لغو کرده است./فارس