اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای قاضی!من شوهری را که نیمساعت تمام زیر شیر دستش را می شوید نمی خواهم



 اخبار حوادث  - آقای قاضی!من شوهری را که نیمساعت تمام زیر شیر دستش را می شوید نمی خواهم، طلاقم را بگیرید


زن و شوهر جوان وارد دادگاه شدند و با فاصله كنار هم نشستند. زن دل پردردی از رفتارهای همسرش دارد و خوشحال از اینكه كسی را پیدا كرده تا شكایتش را پیش او ببرد، بدون اینكه قاضی از او سوال بپرسد، شروع به حرف زدن می‌كند و می‌گوید: «آقای قاضی هشت سال است كه ازدواج كرده‌ایم. اما دیگر از دست رفتارهای وسواس‌گونه شوهرم خسته شده‌ام و می‌خواهم طلاق بگیرم. شش ماه بعد از اینكه زندگی مشترك‌مان را شروع كردیم، متوجه رفتارهای بیمارگونه او شدم.

 

هر چیزی از نظر او كثیف و نجس است و حتی اگر چند بار هم آن چیزی كه از نظر او آلوده است را بشویم، باز هم می‌گوید نجس است. به قدری وسواس نشان داده كه هیچ كس به خانه‌مان نمی‌آید و او هم به خانه كسی نمی‌رود. تمام خانواده‌اش درگیر وسواس هستند و تنها شوهرم نیست كه این اخلاق را دارد. اوایل زندگی‌مان سعی كردم با تمیز نگاه داشتن هرچیزی بد دلی شوهرم را از بین ببرم. چون زندگی مشترك‌مان را دوست داشتم. اما هرچه زمان می‌گذشت، وضعیت همسرم بدتر می‌شد.

 

گاهی اوقات وقتی می‌خواهد دستانش را بشوید، نیم ساعت تمام پای شیر آب است و مدام دستانش را می‌شوید. به خاطر این كارش، پوست دستانش مشكل پیدا كرده و چند بار به پزشك مراجعه كرده است. تا چند روز خوب است و رفتارهای وسواس‌گونه ندارد اما پس از مدت كوتاهی دوباره كارهایش را تكرار می‌كند. رفتارهای وسواسی او مال امروز و دیروز نیست و شوهرم از 15 سالگی درگیر این بیماری و اضطراب بوده است. من دیگر تمایلی به ادامه زندگی با وی را ندارم و می‌خواهم جدا شوم.»

مرد كه تا این لحظه ساكت مانده بود و به حرف‌های همسرش گوش می‌كرد، رو به قاضی گفت: «من تمیزی و نظافت را دوست دارم. آقای قاضی آیا علاقه به تمیزی، نشانه بیماری است؟ من عاشق تمیزی هستم. اما همسرم با كارهای من مخالف است و می‌خواهد از من جدا شود.»

قاضی نیز پس از شنیدن اظهارات، قبل از صدور حكم طلاق، زن و شوهر جوان را به واحد مشاوره ارجاع داد تا مشكلات‌شان را حل كنند.

  اخبار حوادث  - اعتماد


ویدیو مرتبط :
آقای روبات ساندویچ می خواهم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیر بخورید تا عضلانی شوید



 

شیر بخورید تاعضلانی شوید

 

قسمتی از مطالعات انجام شده در رابطه با خوردن شیر پس از تمرینات سنگین با وزنه نشان می دهد که شیر باعث می شود تمرین کنندگان چربی بیشتری از دست بدهند (بسوزانند).

 

محققان ، 55 جوان بین 18 تا 30 سال را در 3 گروه قرار دادند و آنها را به مدت 12 هفته و در هر هفته 5 روز تحت تمرینات سخت با وزنه قرار دادند و تمریناتشان را مطابق برنامه دنبال کردند. در حین تمرین شرکت کنندگان گروه اول از 2 فنجان شیر رقیق شده و بسیار کم چربی ، گروه دوم از جوشانده سبوس با همان مقدار پروتئین و انرژی و گروه سوم از نوشیدنی های کربوهیدراتی با همان مقدار پروتئین استفاده می کردند که تقریبا معادل 600 تا 700 میلی لیتر از نوشابه های نمونه مشابه ورزشی است.

 

به محض پایان یافتن مطالعات ، محققان دریافتند گروهی که در حین تمرین شیر می خورند 2 برابر بیشتر چربی از دست داده اند (حدود 2پوند). این در حالی بود که گروه مصرف کننده نوشیدنی های کربوهیدراتی یک پوند از چربی شان کم شده و گروه مصرف کننده جوشانده سبوس هیچ چربی از دست نداده بودند.همچنین گروه مصرف کننده شیر نسبت به 2 گروه دیگر در همان مدت بیشتر عضلانی شده بودند.پروفسور فیلیپس می گوید: از دست دادن چربی بیش از چیزی بود که ما فکر می کردیم.

 

من فکر می کنم مفاهیم سودمند این تحقیق کاملا روشن و آشکار است.اگر می خواهید بدنی عضلانی داشته باشید و چربی هایتان را از بین ببرید، هنگام ورزش و تمرین شیر کم چربی بنوشید.نکته دیگری که در این تحقیق روشن شد این بود که براساس حجم عضله ، مصرف کنندگان شیر در صدر این فهرست قرار داشتند و حجم عضلاتشان حدود 40 درصد (2.5 پوند) نسبت به مصرف کنندگان نوشیدنی های کربوهیدراتی و 63 درصد (3.3 پوند) نسبت به گروه مصرف کنندگان جوشانده سبوس بیشتر بود.شاید شیر به خاطر کلسیم و نقشی که در حمایت از سلامت استخوان ها ایفا می کند، شناخته شود، اما محققان قویا قدرت شیر را برای کمک به رشد عضلات و افزایش میزان دفع چربی از بدن یادآوری می کنند.به طور کلی شیر یک نوشیدنی مطلوب و ایده آل برای کسانی است که تمرینات ورزشی منظمی را دنبال می کنند.

منبع:khanevadeyema.com