اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پیش‌ فروش بلیت قطارهای شهریور از فردا


فاز دوم پیش فروش بلیت قطار برای سفرهای شهریور ماه از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فاز دوم پیش فروش بلیت قطار برای سفرهای شهریور ماه از فردا آغاز می‌شود.

فاز دوم پیش فروش بلیت قطار برای سفرهای شهریور ماه از فردا 8:30 صبح بصورت آنلاین آغاز می‌شود.

پیش فروش بلیت قطارهای داخلی به جز راه آنلاین از طریق حضور در دفاتر نیز انجام می شود. در این باره می‌توان برای آشنایی با دفاتر فروش و نیز قیمت بلیت با توجه به افزایشی كه در مرداد ماه اعلام شد، به سایت شركت قطارهای مسافری رجا مراجعه كرد یا با تلفن 1539 تماس گرفت.

پیشتر منصور عرب یارمحمدی - معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران – درباره پیش فروش فاز دوم بلیت قطار گفته بود: برای شهریور ماه از 20 مرداد ماه بلیت قطار را پیش فروش می‌كنیم كه با سه وز تاخیر انجام می شود.

فاز نخست پیش فروش بلیت قطارهای تابستانی پنجم تیرماه در سراسر كشور برای سفرها 11 تیرماه تا 31 مرداد ماه انجام شد.  


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلیت قطارهای ۱۱ مهر لغایت ۱۰ آبان ماه از فردا به فروش می رسد



 

 

بلیت قطارهای ۱۱ مهر لغایت ۱۰ آبان ماه از فردا به فروش می رسد

 

 

همزمان با پایان سفرهای تابستانی، بلیت قطارهای مسافری داخلی برای یك ماهه ی بعدی نیز از ساعت ۸:۳۰ یكشنبه ۱۰ مهر ماه از طریق سیستم online ۲ شركت قطارهای مسافری رجاء آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) فروش بلیت قطار های مسافری حد فاصل تاریخ های ۱۱ مهر لغایت ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۹۰، برای قطار های بین المللی نیز از ساعت ۸:۳۰ روز شنبه آغاز شد.

فروش بلیت قطار های مسافری طبق سنوات گذشته به طور یكپارچه و یكسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شركت رجاء صورت می گیرد.

بر این اساس در فروش یكپارچه ی بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیتی كه در كلیه ی نمایندگی های فروش در سراسر كشور وجود داشته باشد، در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است.

روابط عمومی و امور بین الملل شركت رجا از خریداران بلیت قطار درخواست كرد، بعد از گرفتن بلیت اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگی، مبدا و مقصد، تاریخ و ساعت حركت و ... را به دقت بازنگری كرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام كنند.

همچنین هموطنان گرامی جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شركت به نشانی: www.raja.ir مراجعه كنند.

به علاوه شماره پیامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجا نیز آماده ی دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.

به گزارش ایسنا پیش از این با برنامه ریزی و اعلام فصلی حركت قطار های مسافری، به منظور ایجاد فرصت كافی برای برنامه ریزی سفر و خرید بلیت قطار توسط متقاضیان سفر با حمل و نقل ریلی مسافری، فروش بلیت قطار های مسافری از سوی شركت قطارهای مسافری رجا به صورت ماهانه و با فاصله ی زمانی مشخص انجام می شد..... /  خبرگزارى ایسنا