اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پخش سریال «معراجی‌ ها» از امشب


سریال "معراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی از امشب به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سریال "معراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی از امشب به روی آنتن می‌رود.

"معراجی‌ها" در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای از امشب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می شود.

معراجی ها بیش از 30 بازیگر دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

بازیگران این مجموعه که به سرپرستی مسعود ده نمکی نوشته شده است عبارتند از:محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی است.


ویدیو مرتبط :
پخش مجدد سریال بیمارستان چونا از شبکه نمایش امشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پخش سریال‌های نوروزی از امشب


تلویزیون پخش سریال‌های نوروزی‌اش را از امشب – 29 اسفندماه – همزمان با شب قبل از تحویل سال آغاز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: تلویزیون پخش سریال‌های نوروزی‌اش را از امشب – 29 اسفندماه – همزمان با شب قبل از تحویل سال آغاز می‌کند.

«بیمار استاندارد»، «زعفرانی» و «قرعه» مجموعه‌های نوروز 95 هستند که پیشتر معرفی شده‌اند و به ترتیب از شبکه یک، دو و سه سیما به روی آنتن خواهند رفت.

سریال طنز «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمود اتحادی از امشب، هر شب ساعت 20و45 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

آغاز پخش سریال‌های نوروزی از امشب

حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، سحر ولدیگی، پرستو گلستانی، محمدرضا علیمردانی، اشکان اشتیاق، غلامرضا نیک‌خواه و ... از بازیگران مجموعه نوروزی شبکه سوم هستند.

شبکه دو سیما هم سریال «زعفرانی» کاری از حامد محمدی را برای نوروز آماده پخش کرده است. در این مجموعه که ایرج محمدی آن را تهیه‌کنندگی کرده است، بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، هادی کاظمی، حدیث میرامینی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

«زعفرانی» هر شب ساعت 21و45 دقیقه از شبکه دوم پخش می‌شود.

همچنین سریال سعید آقاخانی با عنوان «بیمار استاندارد» در ژانر طنز هر شب ساعت 22و15 دقیقه از شیکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن حاجی‌عبدللهی، حسین محب‌اهری و ... از بازیگران این سریال هستند.

«بیمار استاندارد» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تهیه شده و نگارش آن را بهرام توکلی انجام داده است.