اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز اکران «من از سپیده صبح بیزارم» از 17 آذر


فیلم "من از سپیده صبح بیزارم" ساخته علی کریم، اکران خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه از روز 17 آذر آغاز خواهد کرد.

ایسنا: روابط عمومی گروه هنر وتجربه اعلام کرد؛ علی کریم کارگردان فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» درباره اکران فیلمش در گروه سینمای هنر و تجربه می‌گوید:«مهمترین اتفاق سال‌های اخیر در حوزه سینما قطعا تشکیل گروه سینمایی هنر و تجربه بود. انتخاب نام مناسب برای این گروه و نمایش فیلم‌هایی که شاید هیچ گاه فرصت دیده شدن ندارند اتفاق بسیار مثبتی است و آن را به فال نیک می‌گیریم.»

او ادامه داد:«این گروه سینمایی باعث شد تا فاصله‌ای که بین سینما و برخی مخاطبانی که به دنبال نوع دیگری از سینما بودند برداشته شود.مخاطبانی که سلیقه‌شان خیلی همسو با جریان روز سینما نیست.تشکیل این گروه سینمایی هم به تجربه‌گرایی در فیلم سازان جوان ما کمک می‌کند و هم تاثیر خوبی در جریان اصلی سینمای ما خواهد گذاشت.»

کریم افزود:«کم کم از نمایش فیلمم نا امید می‌شدم و فکر می‌کردم هیچ گاه با مخاطب آن را در سالن سینما نخواهم دید اما قطعا حضور فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه غنیمت است.این فیلم تا کنون نمایشی در فستیوال«ادینبورگ»در بخش مرور سینمای ایران و بار دیگر در«موزه هامر» نمایشی داشت. اما در ایران مخاطب زیادی این فیلم را ندیده است و خوشحالم که با مردم کشورم این فیلم را می‌بینم.»

او ادامه داد:«شروع این اتفاق سینمایی آنقدر خوب است که به اعتقاد من نباید به دنبال کاستی‌های آن باشیم و نیمه پر لیوان را ببینم.این طرح به مرور کامل‌تر خواهد شد و اتفاقات بهتری را تجربه خواهد کرد.»


ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم من از سپیده صبح بیزارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عناوین روزنامه های چهارشنبه 17 آذر 1389