اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آستان‌ ها مشمول مالیات می‌شوند


نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، آستان‌های مقدس و قرارگاه‌های سازندگی را مشمول پرداخت مالیات کردند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، آستان‌های مقدس و قرارگاه‌های سازندگی را مشمول پرداخت مالیات کردند.

بر اساس مصوبه مجلس به ‌منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی موضوع صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی، اصلاح نظام درآمدی دولت و همچنین قطع وابستگی بودجه به نفت آستان‌های مقدس و قرارگاه‌های سازندگی و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به اشخاص مذکور از سال اول برنامه ششم نسبت به تمامی فعالیت‌های اقتصادی خود، مشمول پرداخت مالیات می‌شوند.

همچنین هزینه خدمات مدیریت طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مؤسسه جهاد نصر، حداکثر تا دوونیم‌درصد(5/ 2%) عملکرد تخصیص اعتبارات ذی‌ربط با احتساب اعتبارات دریافتی از منابع بودجه عمومی کشور تعیین می‌گردد.


ویدیو مرتبط :
آغاز مرحله ششم مشمول مالیات بر ارزش افزوده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نمیشود



 

 

 

 

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نخواهد شد

 

بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور؛

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نخواهد شد


چنانچه پرداخت کنندگان حقوق و دستمزد تا پایان اردیبهشت‌ماه به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد/پس از اين تاريخ سازمان امور مالیاتی کشور از پذیرش فهرست‌های غیر الکترونیکی خودداری می‌کند.

همه اشخاص حقوقی پرداخت کننده حقوق و دستمزد که تا پایان اردیبهشت امسال به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین به صورت فایل‌های الکترونیکی اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد.
بر اساس آنچه كه در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده است؛ بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور؛ همه اشخاص حقوقی پرداخت کننده حقوق و دستمزد که تا پایان اردیبهشت امسال به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین به صورت فایل های الکترونیکی اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد.
بر این اساس سازمان امور مالیاتی کشور از ابتدای اردیبهشت از پذیرش فهرست‌های غیر الکترونیکی مربوط به حقوق و دستمزد خودداری می‌کند...../تحلیل:ایلنا