اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار و اذیت پسر ۴ ساله توسط پسر عموی 12 ساله



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آزار و اذیت پسر ۴ ساله توسط پسر عموی 12 ساله

پسر 12 ساله ای را به اتهام سوء استفاده جنسی از پسر عموی 4 ساله خود برای بازجویی به اداره پلیس انتقال دادند.

به گزارش جام نیوز، به نقل از think spain اسپانیا، پسر 12 ساله ای را به اتهام سوء استفاده جنسی از پسر عموی 4 ساله خود برای بازجویی به اداره پلیس انتقال دادند. اما نوجوانی که تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود اظهار می‌کند که پلیس هیچ کاری نمی‌تواند در مورد وی انجام دهد چرا که هیچ قانونی در قوانین کشور اسپانیا برای متهمان زیر 14 سال وجود ندارد، و پلیس با توجه به این که سن او به سن قانونی نرسیده است از بازداشت وی ناتوان می¬باشد. 

با این حال، آن‌ها می‌گویند که تنها قصد انجام یک پرس و جو از وضعیت خانواده این متهم را به منظور تجزیه و تحلیل هر گونه رفتار یا روابط ناسالمی که ممکن است بروز کند دارند. در زمان ارتکاب جرم تمام اعضای خانواده در حال گذراندن تعطیلات خود در یک ویلا در تربیخا بودند و می‌گویند که پلیس ملی در اوریهالا وی را دستگیر کرده اند. آن‌ها می‌گویند کودک چهار ساله رفتار نامناسب جنسی را برای خانواده نمایش داده است که برای سن او نامناسب است و در نتیجه با تکرار عمل از سوی فرزندشان پدرش از در مورد رفتارش سوال کرده است. کودک 4 ساله ای که مورد تجاوز قرار گرفته است گفت که پسر عموی بزرگ‌تر او به طور منظم به آزار جنسی او می‌پرداخته است. عموی متهم ارتکاب جرم وی را به پلیس گزارش داده است. 

افسران پلیس می گویند در کودک خردسال هیچ نشانه ظاهری از سوء استفاده دیده نمی‌شود، به این معنی جرم وی به احتمال زیاد محدود به لمس کردن و یا آزار سطحی بوده است. این پرونده به بخش خدمات اجتماعی فرستاده شده است که قرار است یک تحقیق کامل را در مورد زندگی خانوادگی کودک متهم به انجام رسانند. این اولین بار نیست که موردی از سوء استفاده جنسی در اسپانیا گزارش شده است که در آن فردی که مرتکب جنایت شده است بسیار جوان بوده و این نشان از آن دارد که بحرانی در این زمینه وجود دارد که مستلزم توجه، بررسی و رسیدگی می باشد. 

در مورد دیگری در سال 2010، معلم مدرسه با بهت زدگی به پلیس گزارش داد که یکی از دانش آموزان هشت ساله کلاس وی همکلاسی های خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. تحقیقات نشان داد که پسر بچه مذکور همیشه از مشکلات بسیاری رنج می برده است و مشکلات جدی رفتاری در وی وجود داشته، در حالی که وی بسیار کوچک است و سن چندانی ندارد./جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
صدای فوق العاده زیبای پسر 12 ساله رونان پارک ronan parke بهتر از جاستین بیبر . پسر بچه خوش صدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 ماه آزار و اذیت دختر 28 ساله در لاین/ پسر خلافکار دستگیر شد



رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از نرم افزار پیام رسان " لاین "، موجب هتک حیثیت خانم 28 ساله ای در رشت شده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم28 ساله ای  مبنی بر هتک حیثیت وی در شبکه اجتماعی لاین ، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل هتک حیثیت شاکیه در شبکه اجتماعی لاین كه جوانی 22 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از حدود 4 ماه پیش در شبکه اجتماعی لاین با ایجاد مزاحمت و انتشار مطالب خلاف واقع شاکیه را مورد اذیت و آزار قرار داده ، اعتراف نمود که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینكه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوص و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس [email protected] گزارش نمایند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران