اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد؟ +سند


آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای كرد.

پایگاه خبری انتخاب: آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای كرد.

همسر دوم آزاده نامداری ، سجاد عبادی  ، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشاركت است .

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است .

پس از این ازدواج باید شاهد رابطه نزدیك تر آزاده نامداری و مهناز افشار باشیم زیرا كه همسر این دو رابطه ای نزدیك با یكدیگر داشته و آنطور كه گفته میشود هردو مدتی كوتاه پیش از ازدواج دومشان از همسر اول خود طلاق گرفته اند .

در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی ، مهسا آبومگر ، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را میخوانید:

آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد؟ +سند

«آقای سجاد عبادی! گل هایی كه هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی كه برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرفهایی كه سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود كه در این ٣ سال در گوشم زمزمه كردی ؟! راستی به او هم گفتی كه همیشه دوستش داری ؟!مردی كه سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ ! خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم كه تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل های رز سفیدت عكس میگذاری و روزهاست كه آینه و شمعدان خانه ی مشترك جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی كه از هم پاشیدی با خدا پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.»

لازم به ذکر است ،  آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار میداد.


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری و ازدواج مجدد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چالش ازدواج آزاده نامداری با همسر سابق+سند



با انتشار خبر ازدواج آزاده نامداری، همسر اول شوهرش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهرماه، با انتشار خبری در صفحه اینستاگرامش، ازدواج دوم خود را رسانه ای كرد که در فضای مجازی سجاد عبادی به عنوان همسر جدید وی معرفی شده که فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشاركت است؛ اما تا کنون این مجری سابق نام همسر خود را افشا نکرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری

 
در ادامه حواشی ازدواج جدید آزاده نامداری،مهسا آبونگر با انتشار تصویری از صفحه دوم شناسنامه خود درباره طلاق و ازدواج مجدد سجاد عبادی توضیحاتی را خطاب به آزاده نامداری و همسر سابق خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری
آقای سجاد عبادی!گل هایی كه هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی كه برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!حرفهایی كه سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود كه در این ٣ سال در گوشم زمزمه كردی ؟!راستی به او هم گفتی كه همیشه دوستش داری ؟!مردی كه سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم كه تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل های رز سفیدت عكس میگذاری و روزهاست كه آینه و شمعدان خانه ی مشترك جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی كه از هم پاشیدی با خدا

پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.به فریادم برس
پ.ن: این عكس شناسنامه من است خدا با من است

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران