اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آریا هاسه‌گاوا با پیراهن تیم جدیدش +عکس


آریا در کنفرانس خبری اعلام کرده که تمام تلاشش را برای موفقیت سرزو انجام می دهد

سایت گل: در شرایطی که حضور یا عدم حضور آریا جسور هاسه گاوا در تیم ملی ایران، یکی از سوژه های اصلی فوتبال ایران طی 24 ساعت گذشته بوده است، بازیکن ایرانی ژاپنی مورد نظر کارلوس کی روش بدون توجه به اخباری که درباره او در فوتبال ایران مطرح می شود، با پیراهن تیم جدیدش عکس یادگاری گرفت. هافبک فصل گذشته اف سی توکیو که امسال به تیم سرزو اوزاکا پیوسته در کنفرانس خبری اعلام کرد که نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم جدیدش انجام می دهد.

به نوشته سایت باشگاه سرزو اوزاکا، رانکو پاپویچ سرمربی این باشگاه در مورد بازیکن ایرانی الاصلش گفته:" آریا بازیکن تکنیکی و با کیفیتی است که می تواند به تیم ما کمک کند. او علیرغم سن کمش، بازیهای بسیار خوبی برای توکیو انجام داده است"



ویدیو مرتبط :
آریا جسور هاسه گاوا (دورگه مدنظر کیروش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری فرد با پیراهن شماره 11 در تیم جدیدش +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,کریم انصاری فرد

مهاجم تیم فوتبال کشورمان شب گذشته در باشگاه پانتینوس یونان معرفی شد.

کریم انصاری فرد که به تازگی با تیم پانتینوس یونان قرارداد بسته است شب گذشته مراسم معارفه اش و همچنین معرفی شماره پیراهنش برگزار شد.

اخبار,اخبار ورزشی ,کریم انصاری فرد

 

اخبار ورزشی - جام نیوز