اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرامش پس از طوفان در "بازار مسکن"



بازار مسکن,نرخ تورم مسکن,قیمت اجاره بها,کاهش  قیمت مسکن بعدازانتخابات

آرامش پس از طوفان در "بازار مسکن"

پس از افزایش قیمت های رهن و اجاره و رکود تورمی در قیمت ها آرامش به بازار مسکن بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حاکی از آن است که آرامش به بازار مسکن به زودی باز میگردد. یکی از مشاوران املاک با بیان اینکه بازار مسکن در شرایط رکود تورمی به سر می برد گفت: تورم موجود، بازار مسکن را دچار رکود و  آشفتگی کرده بود.

این مشاور املاک با اشاره به اینکه میزان نرخ تورم در سال 91 – 45 درصد بوده است گفت: نرخ تورم مسکن در سال جاری همان 45 درصد بوده و مالکان با همان میزان قیمت املاک خود را به فروش می رسانند. اجاره تابعی از قیمت های خرید مسکن و یک پنجم قیمت خانه را در بر میگیرد.

این مشاور املاک خاطرنشان کرد: قیمت اجاره بها تابعی از قیمت خرید است و با افزایش قیمت مسکن نرخ اجاره  و رهن نیز بالا می رود.

برپایه این گزارش؛ یکی از مشاوران املاک واقع در منطقه اشرفی اصفهانی با بیان اینکه با کاهش قیمت نرخ دلار و سکه بیشترین میزان سرمایه گذاری به سمت بازار سکه حرکت می کند افزود: تمایل بازار مسکن به افزایش قیمت مسکن شدت یافته است.

این مشاور املاک در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش قیمت رهن و اجاره به بازار خرید و فروش مربوط نیست و با آغاز فصل تابستان افزایش می یابد.

براساس این گزارش؛ خسروی رئیس اتحادیه مشاوره املاک کشوری با بیان اینکه بازار مسکن در وضعیت رکود انتظاری به سر می برد گفت: رکود انتظاری موجب آشفتگی در بازار مسکن می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود قیمت پس از انتخابات به ثبات برسد و روند کاهشی را در پیش بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح و افزایش تولید، بازار مسکن به ثبات و آرامش می رسد./باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آموزش 0 تا 100 فتوشاپ : ابزار تیره و روشن‌ کننده و اسفنج (dodge & burn & sponge) | قسمت 50

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرامش به بازار مسکن برمی‌گردد



بازار مسکن,بازار مسکن بعدازانتخابات,کاهش قیمت مسکن بعدازانتخابات

آرامش به بازار مسکن برمی‌گردد

رئیس اتحادیه املاک کشوری گفت: بعد از انتخابات بازار مسکن به ثبات می رسد و قیمت ها روند کاهشی را در پیش میگیرند.

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازار مسکن در وضعیت رکود انتظاری به سر می برد گفت: رکود انتظاری موجب آشفتگی در بازار مسکن می شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود بعد از انتخابات ریاست جمهور قیمت مسکن بعد از چند ماه رکود به ثبات رسیده و روند کاهش را در پیش بگیرد.

رئیس اتحادیه مشاور املاک کشوری در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و افزایش تولید بازار مسکن به ثبات و آرامش خواهد رسید.وی خاطرنشان کرد: آرامش بازار مسکن تابع عرضه و تولید است و ساخت مسکن مهر نقش موثری در ثبات بازار دارد.

باشگاه خبرنگاران