اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده «محمدرضا رحیمی»



اخبار,اخبار سیاسی , پرونده محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - آخرین وضعیت پرونده «محمدرضا رحیمی»

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران گفت که مطالعه پرونده ممحمدرضا رحیمی توسط قضات شعبه تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سیامک مدیرخراسانی با اعلام این خبر در مورد پرونده محمدرضا رحیمی گفت: مطالعه این پرونده همچنان توسط قضات ادامه دارد و حدود یک ماه دیگر مطالعه آن تمام می‌شود. وی ادامه داد: بعد از اتمام مطالعه پرونده، برای رسیدگی در دادگاه تعیین وقت می‌شود.

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در مورد برگزاری دادگاه محمود احمدی‌نژاد نیز اظهار کرد: هیچ اتفاق جدیدی در مورد این پرونده رخ نداده و مشخص نیست دادگاه چه زمانی برگزار می‌شود.

دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است. سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری 12 اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

قاضی مدیرخراسانی اواخر فروردین ماه سال جاری از آغاز مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی توسط قضات شعبه تحت تصدی خود خبر داد.
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیر پرونده محمدرضا رحیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی،خاوری و محمدرضا رحیمی



اخبار,اخبار سیاسی ,ضعیت پرونده‌ مهدی هاشمی

 

اخبار سیاسی - آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی،خاوری و محمدرضا رحیمی

سخنگوی دستگاه قضایی در مورد آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی، خاوری و م-ر اظهارنظر کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده مهدی هاشمی و خاوری گفت: در مورد مهدی هاشمی امروز از دادستان سؤال کردم. وی اذعان داشت که بخش اعظمی از نقص‌ها برطرف شده و ترجمه اسناد نیز به پایان رسیده و به زودی کیفرخواست به دادگاه می‌رود.

وی افزود: در این پرونده محکومیت هر چه باشد به اجرا در می‌آید.

دادستان کل کشور ادامه داد: پرونده خاوری به دادگاه رفته و نقصی گرفته نشده و اگر محاکمه غیابی باشد هر حکمی که صادر شود به صورت غیابی صادر می‌شود.

وی همچنین در مورد پرونده محمدرضا ر گفت: این پرونده هنوز در دادگاه است و محاکمه‌ای صورت نگرفته است.

سخنگوی دستگاه قضایی در خصوص تبلیغات ماهواره‌ای گفت: اول از همه به مردم توصیه می‌کنم تا در مورد کالاهایی که با سلامت سر و کار دارد، دقت بیشتری کنند و بلافاصله اقدام به خرید از طریق ماهواره نکنند.

وی افزود: اگر چنانکه کسانی در داخل با شبکه‌های ماهواره معاند و ضد انقلاب همکاری کنند و تبلیغاتی داشته باشند بدون شک با آنها برخورد می‌شود.

اژه‌ای تصریح کرد: در این زمینه به عده‌ای تذکر داده‌ایم و تعهد گرفته‌ایم و برخی دیگر نیز تحت پیگرد قانونی هستند.

دادستان کل کشور در خصوص پرونده شرکت سایه‌گستران گفت: این پرونده پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام به تهران آمد و در حال رسیدگی است، این پرونده شاکیان زیادی دارد و متهمان نیز در بازداشت به سر می‌برند.

اخبار سیاسی - فارس