اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت درمانی خواننده معروف دهه 60


مهرداد كاظمی خواننده سرودهای انقلابی غروب شنبه ـ 8 مهرماه ـ از بیمارستان مدائن تهران مرخص شد.

خبرگزاری ایسنا: مهرداد كاظمی خواننده سرودهای انقلابی غروب شنبه ـ 8 مهرماه ـ از بیمارستان مدائن تهران مرخص شد.

جمشید جم خواننده سرود جاودانه «یار دبستانی من» با اعلام این مطلب توضیح داد: مهرداد به لطف دعای مردم از كما در آمد و خوشبختانه حال او رو به بهبودی است اما باید درمان خود را ادامه دهد.

آخرین وضعیت درمانی خواننده معروف دهه 60

او با قدردانی از اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در این خصوص، ادامه داد: امیدوارم مهرداد به زودی بتواند به خواندن ادامه دهد.

جم درباره وضعیت حال عمومی مهرداد كاظمی نیز گفت: حال او نسبتا خوب است و توانایی صحبت كردن را نیز تا حدی پیدا كرده است.


ویدیو مرتبط :
مستند دهه شصت ,دوران تحول - تلوزیون در دهه 60

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت درمانی «نریمان» خواننده پاپ


هفته گذشته خبر بستری شدن و جراحی «نریمان» و به کما رفتن او را منتشر کردیم. این خبر در روزهای گذشته بازتاب های جالبی در پی داشت و بسیاری جویای احوال او شدند و به عناوین مختلف نسبت به این اتفاق ابراز نگرانی کردند.

تماشا: هفته گذشته خبر بستری شدن و جراحی «نریمان» و به کما رفتن او را منتشر کردیم. این خبر در روزهای گذشته بازتاب های جالبی در پی داشت و بسیاری جویای احوال او شدند و به عناوین مختلف نسبت به این اتفاق ابراز نگرانی کردند.



برای پیگیری خبر با این خواننده ومدیر برنامه هایش تماس گرفتیم و مدیر برنامه های این خواننده از به هوش آمدن «نریمان» و بهبودی حال عمومی او خبر داد و اینکه پس از چند روز حضور در اتاق مراقبت های ویژه، وضعیت عمومی این خواننده بهبود پیدا کرده و بعد از چند روز از بیمارستان مرخص شده است.