اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جسمانی «سیمین بهبهانی»


سیمین بهبهانی همچنان در کماست و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

ایسنا: یکی از بستگان این شاعر روز شنبه (18 مردادماه) در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت جسمی او اظهار کرد: حال خانم بهبهانی وخیم بوده و در آی سی یو بستری شده و همچنان هم وضعیت‌شان به همان شکل است و تغییری نکرده است.

او درباره سطح هوشیاری بهبهانی نیز گفت: وضعیت‌شان حساس است و گاهی بالا و پایین دارد، اما ما خیلی نمی‌توانیم در این‌باره اظهارنظر کنیم. امیدواریم حال‌شان بهتر شود.

به گفته علی بهبهانی - پسر سیمین بهبهانی -، بیماری او به خاطر نارسایی ریوی و قلبی است و نارسایی ریوی به قلبش زده است.

سیمین بهبهانی از شامگاه چهارشنبه (15 مردادماه) در بیمارستان بستری شده و ممنوع‌الملاقات است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت «سیمین بهبهانی»


پسر سیمین بهبهانی گفت این شاعر از چهارشنبه پیش (15 مردادماه) تا کنون یک هفته است در کماست و وضعیتش تغییری نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: پسر سیمین بهبهانی گفت این شاعر از چهارشنبه پیش (15 مردادماه) تا کنون یک هفته است در کماست و وضعیتش تغییری نکرده است.

علی بهبهانی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت سیمین بهبهانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است گفت: ضریب هوشیاری ایشان شش است و برای این‌که امیدوار باشیم از کما دربیایند حداقل باید به 12 برسد.

او در ادامه اظهار کرد: پزشکان از بهبود ایشان قطع امید نکرده‌اند و وضعیت جسم‌شان بد نیست. باید منتظر باشیم تا چشم باز کنند. البته ایشان این اواخر نشانه‌های آلزایمر داشتند و اگر به هوش بیایند تشخیص محیط و شناختن آدم‌ها برای‌شان دشوار است. هر کس چند روز در کما باشد باید مدتی بگذرد تا اطراف را بشناسد و این برای ایشان تشدید می‌شود.

علی بهبهانی همچنین گفت تنفس سیمین بهبهانی از طریق دستگاه انجام می‌شود، هرچند وضعیت جسمش رضایت‌بخش است و امیدوارند تا هرچه زودتر سطح هوشیاری‌اش بالا برود و چشم باز کند.

بیماری این شاعر به خاطر نارسایی ریوی و قلبی است که نارسایی ریوی بر قلبش تأثیر گذاشته است.