اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش


سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد.

خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد.
 
حسین توکلی گفت : تا ساعت 8 صبح امروز بیش از 114 هزار و 200 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
 
وی گفت: داوطلبان برای نام نویسی به پایگاه اینترنتی این سازمان sanjesh.org مراجعه کنند.
 
توکلی تصریح کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 27 شهریور برگزار می شود.
 
سخنگوی سازمان سنجش گفت: متقاضیان برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام آزمون استخدامی می توانند با شماره‌های 02182283206 و 02182283211  در ساعات اداری تماس بگیرید.
 
توکلی افزود: در این آزمون 5 هزار نفر در مشاغل استادکار، هنرآموز، آموزگار ابتدایی، دبیر تربیت بدنی، دبیر ریاضی، دبیر زیست شناسی، دبیر عربی، دبیر فیزیک، دبیر زبان و ادبیات فارسی، دبیر زبان انگلیسی، دبیر دینی و قرآن، دبیر شیمی، دبیر علوم اجتماعی، مراقب سلامت، مربی پرورشی و آموزگار استثنایی در مدارس کشور جذب می شوند.
 
وی گفت: 1300 نفر از ظرفیت 5 هزار نفری به فرزندان شهدا و ایثارگران اختصاص دارد که بدون آزمون و از طریق مصاحبه و گزینش جذب خواهد شد.
 
توکلی یادآور شد: مربیان پیش دبستانی، نیروهای شرکتی و فرزندان فرهنگیان در این آزمون در اولویت استخدام قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



اخبار,اخبار اجتماعی,آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه ۲۱ مرداد آخرین فرصت برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است، گفت: تا به امروز ۶۲هزار و ۱۱۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه تعداد داوطلب برای آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 از روز پنج‌شنبه 15 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.

وی افزود: فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا تاریخ 21 مرداد ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید نیست.


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 19 مرداد 62هزار و 119 داوطلب نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کردند.

اخبار اجتماعی - تسنیم