اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین خواسته عجیب زوج جوان پیش از اعدام+ عکس



دو زوج جوان هندی به نامهای خاویر سینگ و همسرش سونیا به علت ادم ربایی و قتل محکوم به اعدام شده اند.

حکم دادگاه صادر و اعدام انها حتمی است اما این دو زوج با کمک وکیلشان با پیشنهاد جنسی به دادگاه ۹ ماه دیگر مرگ خود را به تعویق انداخته اند.انها از دادگاه عالی هاریانا پنجاب درخواست نموده اند به انها اجازه دهد تا با یکدیگر رابطه جنسی برقرار نموده و صاحب فرزند شوند تا نسل انها از بین نرود.

 

اخبار,اخبار حوادث , گروگانگیری

 
پدر خاویر تک فرزند است و چنانچه او هم اعدام شود برای همیشه دودمان او از بین خواهد رفت.دادگاه در ابتدا مخالفت نمود اما بعدا با توجه به ماده ۲۱ قانون اساسی چین که مجوز فرزند دارد شدن را به زوجه می دهد مقدمات عمل انها را فراهم نمود.خاویر به همراه خانمش سونیا تا هنگام بدنیا امدن فرزندشان از دار مجازات نجات می یابند.

 

اخبار,اخبار حوادث  , گروگانگیری

سونیا و همسرش


انها متهم به ادم ربایی پسر ۱۶ ساله هستند که از خانواده ثروتمند بوده و در قبال ازادی خواهان پول هنگفت بوده اند.اما نقشه شوم انها به ثمر نمی نشیند و توسط پلیس دستگیر می گردند.

اخبار حوادث - روزنو

 


ویدیو مرتبط :
روایت همسر شهید محسن حججی از آخرین خواسته‌های او و آرزویش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب و غریب یک زوج جوان پس از بارداری +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "آدریان" و "اما" زمانی که فهمیدند قرار است به زودی بچه دار شوند به همه اعضای خانواده تلفن زدند و این مضوع را اطلاع دادند . اما خوشحالی آنها در حدی بود که تصمیم گرفتند کاری فراتر از ایمیل و تلفن انجام دهند.

 

عجیب و غریب ها,اخبار گوناگون

 

آنها خانواده و دوستان خود را دعوت کردند و سپس یک اسکن سونوگرافی  فرزندشان را به بزرگی یک صخره نشان همه دادند. این تصویر توسط یک پرژکتور بزرگ روی یک صخره ساحلی به نمایش در آمد.

آقای بردبری 30 ساله میگوید:" با کمک دوستان و خانواده و با استفاده از تجهیزات لازم این اقدام صورت گرفت. این کار حدود یک ساعت زمان برد. ما از این صحنه عکس گرفتیم و آن را روی صفحه فیس بوکی که برای فرزندمان ساخته ایم قرار دادیم. او میگوید از زمانی که دیده است همسرش شروع به یادداشت خاطرات روزانه دوران بارداری اش کرده است تصمیم گرفته است حرکتی جالب در این زمینه برای فرزندش انجام دهد.

آنها تصمیم دارند با پس انداز کردن مقداری پول یک سونوگرافی چهار بعدی انجام داده و حرکت خلاقانه دیگرشان را روی آن پیاده کنند و گفته اند تا شروع آن کار به کسی در مورد جزئیاتش چیزی نخواهند گفت..... /  خبرگزاری : گروه خبری پرداد