اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین تصمیمات درباره قرعه کشی و اعزام ثبت نام کنندگان جدیدعمره



 

 

 

آخرین تصمیمات درباره قرعه کشی و اعزام ثبت نام کنندگان جدیدعمره

 

 

رئیس سازمان حج و زیارت آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای قرعه کشی ثبت نام کنندگان جدید عمره و همچنین جزئیات اعزام این افراد را تشریح کرد.

 

علی لیالی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در قرعه کشی که به منظور اعزام ثبت نام کنندگان جدید به عمره مفرده انجام می شود فقط دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، سایر افرادی که اسامی آنها در قرعه کشی انتخاب نشود باید سپرده خود را از بانک پس بگیرند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در گذشته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده بود اما پس از اتخاذ آخرین تصمیمات قرار براین شد که دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر طی سه سال اعزام شوند و البته تعداد اندکی نیز به عنوان رزرو انتخاب می شوند که در صورت انصراف متقاضیان جایگزین خواهند شد.

لیالی افزود: سازمان حج هیچ تعهدی در قبال اعزام تمامی ثبت نام کنندگان ندارد و این موضوع در هنگام ثبت نام در بانکها قید شده بود.

وی با اشاره به اینکه اعزام های جدید از سال ۹۳ تا ۹۵ به طول می انجامد گفت: برای سال آینده و همچنین سال ۹۲ نیز پشت نوبتی های گذشته اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه قرعه کشی از طریق نرم افزار انجام می شود و تدوین نرم افزار ویژه این کار در مراحل پایانی است اظهار داشت: قرعه کشی برای انتخاب متقاضیان جدید عمره تا پایان این هفته انجام می شوند..../مهر


ویدیو مرتبط :
برگزاری هفتمین دوره قرعه کشی مصرف کنندگان شرکت گلستان-2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهارشنبه 28 دی ماه قرعه کشی دور جدید پیش ثبت نام عمره



 

سازمان حج و زیارت

 

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با هماهنگی های انجام شده بین دو بانک ثبت نام کننده زمان قرعه کشی بین افراد ثبت نام کننده در دور جدید را چهارشنبه 28 دیماه اعلام نمود.

شایان ذکر است طبق اطلاعیه های رسمی اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت قرعه کشی فقط برای سه سال ظرفیت اعزام انجام خواهد شد و اعزام انتخاب شدگان در این مرحله از سال 1393 خواهد بود..../حج نیوز