اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از وضیعت جمشید مشایخی


جمشید مشایخی گفت: خوشبختانه حالم بهتر است و تا دو سه روز آینده به تهران بر می‌گردم.

خبرگزاری ایسنا: جمشید مشایخی گفت: خوشبختانه حالم بهتر است و تا دو سه روز آینده به تهران بر می‌گردم.

بازیگر پیشکسوت، سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که این روزها در شمال کشور به سر می‌برد اظهار کرد: به دلیل آلودگی هوای تهران، دکترم از من خواست به شمال بیایم و چند روزی را اینجا باشم، خوشبختانه مشکل خاصی ندارم.



این بازیگر که اخیرا در خانه هنرمندان در مراسمی از حال نامساعد او خبر دادند و گفته‌اند برایش مردم دعا کنند در واکنش به آن خبر، گفت: باز هم خوب است، گفتند کسالت دارد و برایش دعا کنید. بارها مرا کشته‌اند و برایم فاتحه هم خوانده‌اند.

بزرگداشت جمشید مشایخی قرار است در جشنواره سی و یکمین فیلم فجر برگزار شود.

جمشید مشایخی یکی از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری متولد 6 آذر 1313 در تهران است و از سال 1336 با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگریش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال 42 مقابل دوربین رفت و دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری بوده است که از جمله آنها می‌توان به فیلمهای «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدر بزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده59» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضیعت مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار درباره «جمشید دانایی فر»


معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: پرونده گروگانگیری سربازان هنوز مفتوح است تا این‌که ما به نتیجه قطعی درباره شهید شدن و یا شهید نشدن جمشید دانائی‌فر برسیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: پرونده گروگانگیری سربازان هنوز مفتوح است تا این‌که ما به نتیجه قطعی درباره شهید شدن و یا شهید نشدن جمشید دانائی‌فر برسیم.

علی‌ عبداللهی درباره سرنوشت جمشید دانائی‌فر یکی از سربازان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: ما هنوز هیچ سند محکم و موثق مبنی بر به شهادت رسیدن جمشید دانائی‌فر نداریم و خبر شهادت ایشان را نیز در سایت‌های اعلام کردند.

وی همچنین تاکید کرد که هیچ سند و مدرکی نیز مبنی بر دفن دانائی‌فر در خاک بلوچستان پاکستان و یا هر جای دیگری وجود ندارد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان این‌که این پرونده همچنان باز است، گفت: ما در حال پیگیری‌های لازم هستیم تا این‌که بحث شهادت و یا عدم شهادت جمشید دانائی‌فر برای ما مشخص شود.