اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از وضعیت مهدی کریمیان


دکتر مولایی درباره آخرین وضعیت مهدی کریمیان که هم‌اکنون در کما به سر می‌برد گفت: برای اینکه بتوانیم با قطعیت درباره این مسئله صحبت کنیم باید 24 ساعت صبر کنیم.

ایسنا: دکتر مولایی درباره آخرین وضعیت مهدی کریمیان که هم‌اکنون در کما به سر می‌برد گفت: برای اینکه بتوانیم با قطعیت درباره این مسئله صحبت کنیم باید 24 ساعت صبر کنیم.

پزشک تیم تراکتورسازی تبریز که از زمان بستری شدن مهدی کریمیان در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بر بالین او حضور دارد درباره وضعیت این بازیکن گفت: متاسفانه مهدی پس از سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدیدی شد و اکنون در کما به سر می‌برد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت مهدی خیلی حاد نیست اما برای آن که بتوانیم با قطعیت درباره وضعیت او صحبت کنیم باید 24 ساعت صبر کنیم. به احتمال فراوان سطح هوشیاری کریمیان به تدریج بالا خواهد رفت.

وی در ادامه از هواداران تراکتورسازی خواست که برای بهبودی کریمیان دعا کنند.

به جز دکتر مولایی، حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی و جمعی از بازیکنان این تیم از جمله جواد کاظمیان و کریم انصاری فرد از ساعاتی پیش در بیمارستان حضور دارند.

هم‌اکنون نیز علی کریمی، سید محسن حسینی و میثم بائو در بیمارستان حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت کرار جاسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مهدی کریمیان بعد از به کما رفتن



آخرین وضعیت مهدی کریمیان

آخرین وضعیت مهدی کریمیان

طبق آخرین خبرهای رسیده وضعیت جسمی مهدی کریمیان کمی بهتر شده و امید برای بهبودی‌اش افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از ساعت‌های ابتدایی امروز (یکشنبه) شاهد جنب و جوش زیادی بود. مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به علت سانحه رانندگی به این بیمارستان منتقل شده بود و این مساله پای هواداران این تیم را به این بیمارستان باز کرده بود.

وضعیت جسمی کریمیان در ابتدا بسیار وخیم بود تا جایی که مجید جلالی، سرمربی و حمید زینی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه از مردم خواستند که برای بهبودی او دعا کنند.

هواداران تراکتورسازی که همیشه حضور پرشوری برای تشویق تیم خود دارند، این بار هم با حضور در بیمارستان امام رضا (ع)، ازدحام زیادی ایجاد کردند که این مساله باعث بروز مشکلاتی در روند درمان بیماران این بیمارستان شد.

به همین دلیل، مجید جلالی که برای دومین بار به بیمارستان آمده بود از هواداران خواست که از آمدن به بیمارستان خودداری کنند و کاری نکنند که ازدحام بیش از حد آنها برای سایر بیماران مشکل‌آفرین باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین اظهارنظرش هم حرف امیدوارکننده‌ای زده است. جلالی پس از عیادت دوباره کریمیان به خبرنگاران گفت که حال بازیکنش کمی بهتر شده و وقتی دست او را گرفته، کریمیان دستش را فشرده است که این یعنی سطح هوشیاری این بازیکن رو به افزایش است.

هم‌اکنون کار درمان روی کریمیان همچنان ادامه دارد و پزشکان برای تشخیص‌ دقیق‌تر او را به بخش دیگری از بیمارستان منتقل کردند تا عکسبرداری های لازم از بدن او انجام شود. دکتر فریدون مولایی، پزشک تراکتورسازی که از ابتدا روند درمان او را پیگیری می کرد در این خصوص گفت: خوشبختانه سی.تی.اسکن دوباره نشان داد که وضعیت مهدی رو به بهبود است.

وی افزود: مهدی از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شده بود. امشب (یکشنبه) هم برای دومین بار، آزمایش تعیین سطح هوشیاری روی کریمیان انجام می شود. /ایسنا