سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

یک پل شیشه‌ای زیبا و وحشت آور! +عکس


"پل مردان شجاع" یک پل معلق از شیشه ی شفاف است که دو صخره را در قلب پارک زمین شناسی ملی شینیوزای (Shiniuzhai) واقع در استان هونان (hunan) چین به هم متصل می سازد.

صبح بخیر: "پل مردان شجاع"  یک پل معلق از شیشه ی شفاف است که دو صخره را در قلب پارک زمین شناسی ملی شینیوزای (Shiniuzhai) واقع در استان هونان (hunan) چین به هم متصل می سازد. این پل 300 متر طول و 180 متر از سطح زمین ارتفاع دارد که منظره های به یاد ماندنی و بی نظیری را از طبیعت برای بازدید کنندگان به ارمغان آورده است.

پل معلق شیشه ای

پل معلق شیشه ای

پل معلق شیشه ای

پل معلق شیشه ای

پل معلق شیشه ای


ویدیو مرتبط :
اجرای زیبا وتخصصی آبنما شیشه ای،آبشار شیشه ای، دیوار شیشه ای متحرک در فضای اداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش دختران مهماندار روی پل شیشه ای (+عکس)



در این تصاویر دانشجویان رشته‌ مهمانداری هواپیما یکی از دانشگاه‌های استان هونان چین مشغول گذراندن یک دوره آموزشی روی یک پل شیشه‌ای خارق‌العاده هستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رادیو چین، این دوره به منظور غلبه این دانشجویان از ترس از ارتفاع طراحی شده است. این پل با طول 300 متر و ارتفاع 180 متر در ژئوپارک شی‌نیوژای قرار دارد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آموزش دختران مهماندار

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,آموزش دختران مهماندار

 

اخبار گوناگون - عصرایران