سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گیتاریست معلولی که دنیا را شگفت زده کرد


این هنرمند که از داشتن دست محروم است، برای نواختن گیتار از انگشتان پا استفاده می کند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: این هنرمند که از  داشتن دست محروم است، برای نواختن گیتار از انگشتان پا استفاده می کند. جورج دنلی، 18 ساله، هفته گذشته در کنسرتی در پنسیلوانیا شرکت کرد و تماشاگران را با هنر خود شگفت زده کرد.

این جوان که بدون دست به دنیا آمده است، تابستان گذشته در پی انتشار ویدئویی در یوتیوب که او را در حال نواختن گیتار نشان می داد، مشهور شد.











ویدیو مرتبط :
پسربچه ی 2 ساله ایرانی دنیا را شگفت زده کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گربه ای که کل دنیا را شگفت زده کرد!


اقدام شجاعانه یک گربه که اکنون به چهره شناخته شده در فضای مجازی تبدیل شده، موجب شد دهها شرکت بازرگانی خواهان ساختن فیلم تبلیغاتی با حضور این حیوان شوند.

مجله مهر: اقدام شجاعانه یک گربه که اکنون به چهره شناخته شده در فضای مجازی تبدیل شده، موجب شد دهها شرکت بازرگانی خواهان ساختن فیلم تبلیغاتی با حضور این حیوان شوند.

"تارا" گربه ای است که با اقدام شجاعانه خود توانست جان پسر بچه 4 ساله ای را از چنگ یک سگ خشمگین نجات دهد. این سگ که در همسایگی این خانواده زندگی می کند با حمله ناگهانی به پسر 4 ساله آنها پای وی را گاز گرفت، در این حین "تارا" گربه این خانواده به مقابله با سگ مهاجم و دفاع از پسر بچه پرداخت. پس از این ماجرا پسر بچه به بیمارستان منتقل شد و پزشکان به پای وی 10 بخیه زدند.

در همین حال ویدیویی که پدر این بچه با تدوین فیلم های گرفته شده توسط دوربین های مدار بسته تهیه کرده و در یوتیوب گذاشت بیش از 18 میلیون بار دیده شد و 19 هزار نفر در مورد آن نظر دادند. این در حالی است که در مدت کوتاهی "تارا" به یک چهره شناخته شده در دنیای مجازی تبدیل شده است به طوری که بسیاری از شرکت های بازرگانی خواهان حضور این گربه شجاع در فیلم های تبلیغاتی خود شده اند.