سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گوشی هوشمند نامرئی سامسونگ +عکس


تاکنون ایده‌های بزرگ توسط سازندگان در دنیای فناوری عرضه‌شده است که اغلب شامل مدل‌های مفهومی از نسل آینده گوشی‌های هوشمند هستند.

باشگاه خبرنگاران: تاکنون ایده‌های بزرگ توسط سازندگان در دنیای فناوری عرضه‌شده است که اغلب شامل مدل‌های مفهومی از نسل آینده گوشی‌های هوشمند هستند.

این بند هوشمند مجهز به پروژکتور است که می تواند با تابش روی مچ دست، نمایشگر نامرئی خودش را به نمایش در می آورد.



اولین گوشی هوشمند مجهز به پروژکتور بنام i8520 توسط سامسونگ در سال 2010 راهی بازار شد اما این محصول 3.7 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، پردازنده 720 مگاهرتزی،380 مگابایت رم (حافظه موقت)، 16 گیگ حافظه داخلی و دوربین 8 مگاپیکسلی بسیار گران بود.

محدودیت ضخامت گوشی باعث محدودیت در ساخت ال ای دی قدرتمند روی دست می‌شود و به همین خاطر شفافیت تصویری خوبی به دست نمی‌آید.







ویدیو مرتبط :
سامسونگ گلکسی آلفا - گوشی هوشمند فلزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش گرفتن گوشی سامسونگ زیر بالش یک دختر +عکس



 اخبار حوادث - آتش گرفتن گوشی سامسونگ زیر بالش یک دختر +عکس

 بار دیگر یک تلفن همراه خود به خود دچار آتش سوزی شد که البته خوشبختانه این بار به کسی آسیب نرسید. در حادثه اخیر یک دستگاه تلفن همراه گلکسی اس 4 سامسونگ به دلیل نامعلوم در زیر بالشت یک دختر سیزده ساله دچار آتش سوزی ناگهانی شد که این فرد با استشمام بوی آتش سوزی به سرعت خود را از حادثه نجات داد.

 

اخبار,اخبارحوادث,آتش سوزی با تلفن همراه


هنوز علت این آتش سوزی مشخص نشده اما شنیده‌های اولیه حکایت از آن دارد که به دلیل عدم تهویه مناسب و بالا رفتن دمای گوشی،این تلفن همراه دچار حریق شده است که البته این فرضیه با واقعیت فاصله دارد زیرا این دختر سیزده ساله چندین بار دیگر گوشی خود را زیر بالشتش گذاشته و هیچ مشکلی پیش نیامده است.
اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران